ראשי > תרבות > חדשות התרבות > כתבה
בארכיון האתר
שרית מדליה מונתה לסמנכ"לית שיווק בפלייבוי ישראל
"אין לנו מה לחשוש מתחרות" היא אומרת
לכתבה הקודמת דפדף בתרבות לכתבה הבאה
מיטל זדה
2/6/2004 14:50
שרית מדליה, 31, מונתה לאחרונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק של חברת playboy ישראל.
 
במסגרת תפקידה החדש תהיה אחראית על שיווק ופרסום מוצרי החברה וביניהם: מוצרי אופנה, מתנות, אביזרים ועוד. בנוסף לכך תהיה אחראית על קידום ערוץ הטלוויזיה ואתר האינטרנט של החברה.
 
מדליה בוגרת לימודי תואר ראשון במנהל עסקים בניו-יורק ובלונדון. בשנים 1998 - 2003 היתה מנהלת שיווק ומכירות לתחום היי-טק בחברת Ernst&Young. למרות הרקע התעסוקתי השמרני מעט ממנו הגיעה, לטענתה היא לא חששה לעבור לפלייבוי: "מדובר מבחינתי באתגר עצום כי זה תחום מרתק וההתעסקות בחברה היא מאוד גדולה. היו כאלה שבהתחלה הרימו גבה ונכון שיש לערוץ קונוטציות מאוד שונות מהתחום שממנו הגעתי, אך לא חששתי או התלבטתי אם להגיע לכאן".
 
לדבריה של מדליה החברה אינה חוששת מתחרות של ערוצי טלוויזיה נוספים באותו תחום:  "פלייבוי נותנת היום את הפתרון הטוב ביותר עבור הצופים ונותנת מגוון רחב של סרטים ותוכניות, לכן אין מה לחשוש מתחרות" היא מסבירה. חברת פלייבוי ישראל נמצאת בבעלות איש העסקים יאיר חסון. החברה מפעילה את ערוץ פלייבוי בישראל.
תמונות
אמנות
חדשות
טלוויזיה
קולנוע
מוזיקה
ספרים
יוצאים
  מדד הגולשים
הפוליגרף: קרקס...
                  24.31%
פלסטינים נגד סנופ ...
                  11.55%
בהופעה חיה: אייל...
                  11.42%
עוד...

חדשות
הטקס האלטרנטיבי של יום הזיכרון  
ציפורלה מארחים את מנשה נוי  
קברט יהודי ומחזמר על שודדות ים  
עוד...