 |
זכיינית הערוץ השני, "קשת", סוחטת מפצצת הרייטינג של כוכב נולד 2 כל מה שאפשר, ובצדק. אבל בתכניות האחרונות העלתה שוב פרסומת סמויה. זהו השבוע השני ברציפות בו הציגה הזכיינית הרווחית ביותר בערוץ 2, פרסומת סמויה ל"קוקה קולה" ברגע השיא של התוכנית. הפרסומת הסמויה למוצר
באה בדמות שולחן שמאחוריו נאספים המתמודדים בזמן קבלת תוצאות ה-SMS. השולחן צבוע בצבעי המשקה ובנוי בצורת הסמל שלו. חשוב לציין, שמלבד היותה של "קוקה קולה" נותנת חסות עיקרית ל"כוכב נולד", מוזי ורטהיים הבעלים של שידורי קשת הוא גם הבעלים של קוקה קולה.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
מגיש התכנית, צביקה הדר. לא הפעם הראשונה של "קשת"
|
|
 |
 |
 |
 |
|
פרסומת ל"הוט" ב-"ביפ"
|
 |
|
 |
 |
 |
|
זוהי אינה הפעם הראשונה בה קשת מעלה בתכניותיה פרסומות סמויות. הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הזהירה בעבר את הזכיינית מפרסום סמוי, זאת לאחר שקבעה שבמהלך שידור התוכנית "האקדמיה לצחוק" בערוץ "ביפ" השייך לקשת, נראה קיר שלם המשלב אלמנטים בצבעים ובצורה של חברת הכבלים “HOT”.
ברשות השנייה לא הופתעו לשמוע על הנושא ומדוברת הרשות נמסר: "בשלב הזה הרשות השנייה בודקת את הנושא מול קשת". מדוברות קשת נמסר: "אכן הופיע בתוכנית שולחן בצבע אדום, המהווה חלק אינטגרלי מהתפאורה". בנוגע לפנייה מהרשות השנייה נמסר: "קשת לא נוהגת לפרט את התנהלותה מול הרשות השניה".
|  |  |  |  | |
|