 |
"פרנהייט 9/11", סרטו זוכה דקל הזהב של מייקל מור, גרף 21.8 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, והפך לסרט הדוקומנטרי הראשון בכל הזמנים שהשאיר מאחור את הסרטים ההוליוודיים, והתמקם בראש רשימת שוברי הקופות. הסרט, שתוקף את ג'ורג' בוש מכל הכיוונים, הוצג במספר בתי קולנוע הנמוך פי שלושה, בערך, מזה של סרט הוליוודי.
"באולינג לקולמביין", סרטו זוכה האוסקר של מור משנת 2002, החזיק עד כה בשיא ההכנסות לסרט דוקומנטרי עם סך של 21.6 מיליון דולר.
במקום השני ברשימת שוברי הקופות התמקמה הקומדיה של האחים וויינס, "White Chicks", על אודות שני סוכני אף-בי-איי שחורים שיורדים למחתרת כשהם מחופשים לשתי נערות לבנות בתוליות, שעשתה 19.6 מיליון דולר בסוף השבוע הנוכחי.
ראש רשימת שוברי הקופות של השבוע שעבר, "Dodgeball: A True Underdog Story", בכיכובו של בן סטילר, גלש למקום השלישי השבוע עם 18.5 מיליון דולר. "The Terminal" של סטיבן ספילברג, עם טום הנקס, על אודות פליט אירופי שנתקע בטרמינל ניו יורקי, התדרדר מהמקום השני למקום הרביעי עם 13.9 מיליון דולר.
את החמישייה הפותחת סוגר, עם 13 מיליון דולר, "The Notebook" , מלודרמת המעמדות המלחמתית של ניק קאסאבטס. ומסתבר שהסרט כבר נמצא להורדה ברשת
|
 |
 |
 |
 |
|
|