 |
מל גיבסון וחברת ההפקות שלו אייקון לא ישקיעו "שקל" בקמפיין מיוחד עבור "הפסיון של ישו", לקראת טקס האוסקר. לטענת איש יחסי הציבור של גיבסון, לבמאי ולחברת ההפקות נשבר מהקמפיינים האולטרה-תחרותיים שמלווים את טקס האוסקר, עולים מיליונים לאולפנים ומזהמים, לדברי חברי האקדמיה, את האירוע כולו.
"כל אולפן רוצה לעשות את זה, ולאף אחד אין אומץ", מסר הדובר. "בעיקרון מדובר בלהעיף את המימד התחרותי שכרוך במסעות הפרסום המוקדמים לקראת הטקס, ולחזור אל איזו תחושת אחווה אותה ביקשה האקדמיה לקדם במקור". חוץ מזה, הוסיף הדובר, ההימנעות ממסע יחצנות גרנדיוזי משמש גם להעלאת הפרופיל של הסרט, ולא מהווה, דווקא, אקט חסכני. אחרי הכל, הפסיון היה לאחד מעשרת הסרטים המצליחים בכל הזמנים וגרף 625 מיליון דולר בכל העולם.
לדברי דובר מטעם אייקון, "אנחנו לא תומכים בהשתתפות ב'משחק' שכל עניינו הוא לראות מי משקיע יותר כסף בקמפיינים לסרט שלו, אנחנו מעוניינים בהכרה במצוינות האמנותית שלנו, ולא ביכולת שלנו לקנות מספר עצום של מודעות".
למרות שאייקון לא תשקיע משאבים כספיים בפרסום, החברה תקיים מספר הקרנות עבור מצביעים וכן תשלח בין 7,000 ל-8,000 די.וי.די של הסרט לחברים באקדמיה ובגילדות תעשייתיות אחרות שמשתתפות בקביעת המועמדים.
ההחלטה של גיבסון להימנע מתעמולה מפורגנת על ידי האקדמיה, כפי שהתבטא הנשיא שלה: "הסוג הזה של קמפיינים אגרסיביים ותחרותיים הוא הרסני בכל מובן. הם מתישים את הציבור ומוזילים את התחרות כולה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|