 |
/images/archive/gallery/298/000.jpg לא נח לרגע. סטיבן סודרברג
 |
|
|
סטיבן סודרברג מעורב ביוזמה עסקית מפתיעה שחותרת להפקת סרטים שיופצו בו זמנית למסכי הקולנוע, ערוצי טלוויזיה ודי.וי.די
|
|
|
 | דפדף בתרבות |  | |
יריב מוהר 2/5/2005 14:48 |
|
|
|
|
 |
סטיבן סודרברג חתם עיסקה עם שני היזמים הביליונרים מרק קובן וטוד וואגנר להפקת שישה סרטים שיופצו באופן מהפכני – כלומר יצאו במקביל גם לבתי הקולנוע, גם על די.וי.די וגם יוקרנו בטלוויזיה.
סודרברג, במאי של שוברי קופות ("ארין ברקוביץ'", "אושן 11" וגם "אושן 12") וסרטי איכות ("סקס, שקרים ווידאו טייפ") כאחד, זוכה פרס האוסקר על "טראפיק" וממייסדי תחנת הרדיו המקוונת Broadcast.com(שבינתיים נבלעה על ידי יאהו) יצלם את הסרטים בווידאו באיכות גבוהה (high-definition video).
תוכנית זו מהווה חריגה תקדימית מהמודל העיסקי המקובל להפצת סרטים, המבקש לתת לצופי הסרט הזדמנות לראות אותו בקולנוע לפני שיופץ בדי.וי.די או ישודר בטלוויזיה. באופן מסורתי, עם יציאתו של סרט חדש מקובל לתת תקופת בלעדיות של כחודש ימים למסך הגדול.
למרות הצעד הנועז המפיצים השותפים, קובן ווגנר, יוכלו לשחק עם מועדי ההפצה השונים באמצעות חברת ההפצה שלהם "Magnolia Pictures label", רשתות הקולנועים ששייכות לתאגיד שלהם "2929 Entertainment" וערוץ הכבלים שלהם "HDNet Films".
סודרברג כבר החל בעבודה על הסרט דל התקציב הראשון, שיקרא "Bubble". עלילתו של הסרט מתרחשת בעיירה קטנה באוהיו בהשתתפות שחקנים לא מקצועיים.
"לאור היצירתיות השופעת שלו וכישוריו כבמאי של פרוייקטים איכותיים, סטיבן סודרברג הוא האיש האידיאלי להיות חלק במיזם האמיץ הזה". אמר וואגנר במסיבת עיתונאים בשבוע שעבר.
סודרברג עצמו טוען כי מדובר בעיקרון של לתת בחירה לצרכני הקולנוע: "כולנו רואים את הבחירה של הצרכנים כמה שישנע את עתיד תעשיית הקולנוע וזה צעד ענק בכיוון".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|