ירידה לצורך עליית הארדקור
הטריו הברלינאי ג'קוזי עטף את ת"א בגרוב וסטייל בעזרתה של סולנית סרילנקית, שבחייתיות מתפרצת שכולה אש, הרעידה לעמית יולזרי את הקיבה וסיימה את ההופעה שרועה על הרצפה
ערב שישי בדרום תל-אביב. אזורי המועדונים המפוקפקים של עיר החטאים מפוקקים במאות בני תשחורת, ש"מתדלקים" אלכוהול לכבד היישר מהבר האקטיבי שפתחו בבגאז' של האוטו של אבא, ועל הדרך מחריבים לו את מערכת הסטריאו בטראנס שבוקע בפול-ווליום. במועדון הברזילי עומדת להתחיל הופעה של ההרכב הברלינאי הלוהט ג'קוזישכולו עמוס גרוב וסטייל, כך שהניגוד למה שמתחולל בחוץ חריף ומוקצן.- לצפייה בג'קוזי בהופעה - לחצו כאן
בואו ניכנס ברשותכם לתחומי המועדון ונשאיר את הטראנסאווטים להתבוסס בדמם המוזיקלי: את הערב פתח נדב רביד בסט אלקטרוני ובהמשך עלו למיקרופון טליסמן ואונילי, יקירת nrg תרבות שנחשפה כאן לראשונה והשיקה ממש עכשיו את הסינגל הראשון מאלבומה החדש. הכל היה טוב ונחמד אבל באווירה הדחוסה במועדון המעושן הקהל כבר הרגיש בתוך ג'קוזי, וציפה להגעתה של המנה העיקרית.
ואז הם עלו. טריו שמורכב מרוברט קוך, הארדקוריסט ברלינאי על ביטים אלקטרונים, שכה מזוהים עם עירו השוקקת, אורן גרליץ בסיסט ישראלי משלנו שהתקדם בחיים ומהסולנית החייתית סשה פררה, סרילנקית מדהימה שחמושה בלוק פראי ובהופעה מצודדת, שכולה אש ואדמה, וטורפת את הבמה בלי להתאמץ במיוחד.
ג'קוזי נחשבים פורצי דרך בשילוב הווייב האלקטרוני, שהגרמנים כל כך אוהבים, עם הבלגאן של הגריים והדאבסטפ שצובר תאוצה בכל העולם (אם זה לא אומר לכם כלום אז תחשבו על מפלצת מוזיקה אלקטרונית ו-R&B עם מקצבים שמרימים את הרגליים ומזיזים את התחת).
הסולנית סיימה את ההופעה שרועה על הבמה
סיפור הצלחתם נשמע כמו חלום רטוב של כל מוזיקאי: בתחילת דרכם, לפני 6 שנים, הם צברו לעצמם בסיס מעריצים מוצק, שהתלהב מההופעות המחתרתיות והפריקיות שלהם, שנודעו בזכות הטירוף של הסולנית הבלתי צפויה, ומשם הם רק נוסקים ומתפזרים לטובה.
אלבום הבכורה שלהם, "Pure Breed Mongrel", יצא ב-2005
בכל מהלך ההופעה לא אפשרה הסולנית פררה, שהקול שלה לא מעניין כמו הצורה בה היא מופיעה, לאף רגע להיות דל: היא עלתה לבמה מחופשת למעין נמר פסיכדלי כשהיא עוטה על פניה מסכה, רקדה את עצמה לדעת בטירוף, שתתה וודקה מהבקבוק כאחרונת הערסיות מחוץ למועדון (אבל בסטייל), טיפסה על הרמקולים, ירדה מהבמה וצעדה למרכז הקהל כשהיא ממשיכה לשיר - ולבסוף מצאה את עצמה שרועה מפושקת רגליים להנאתה, ולהנאת הקהל, על רצפת הבמה כשהיא מעניקה פרשנות חתרנית לכלל העתיק "ירידה לצורך עלייה". רייט און סיסטר!