מחול אסתטי, אבל די סינתטי
הלהקה של טניה פרז-סאלאס ממקסיקו הופיעה במשכן לאמנויות הבמה במסגרת פסטיבל דאנס תל אביב. הרקדנים יודעים לרקוד, אך הפרשנות מאכזבת

מים של שיכחה צילום: יח"צ
דוגמה טובה לכך היא היצירה המסיימת "מים של שכחה", שבה משתכשכים כמה רקדנים בבריכת מים, מתיזים לכל עבר את הנוזל השקוף. זה כמובן מאוד נאה והתזות המים משתלבות יפה בתנועות הרקדנים, אבל אם היה כאן ניסיון להבליט איזה ממד רוחני, הוא לא ממש עובר.
דימויים
העובדה שהשניים מוצלחים כל כך עוררה ציפיות לביטוי עמוק יותר באמצעות התנועה, אך אלה לא התממשו. בקטע אחד מבצעים הרקדנים פעילות אקרובטית, כשהם תלויים על חבלים המשתלשלים מלמעלה. התמונה הזאת עשויה לשמש דימוי לתפיסתה הבימתית של טניה פרז-סאלאס: אסתטית, כן, אך דלה מאוד בערכיה כמחול נטו.