גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


"750 מיליון שקל נקברו בין הפסים"

הוועדה לביקורת המדינה סיירה הבוקר בתוואי הרכבת הקלה בירושלים, שבנייתה התעכבה בשנה וחצי, ועלות הקמתה חרגה במיליוני שקלים מהתוכנית. סגן החשב הכללי ומשרד התחבורה יגישו למבקר המדינה מסמך הפקת לקחים על הקמת תוואי הרכבת. הרכבת: האשמות חסרות שחר

לירן דנש | 23/6/2008 11:23 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הוועדה לביקורת המדינה ערכה הבוקר סיור מיוחד בתוואי הרכבת הקלה בירושלים, שבנייתה התעכבה באופן משמעותי, בשנה וחצי, והסבה הפסדים כספיים במיליוני שקלים. ממצאים אלה עלו מדוח ביקורת המדינה שפורסם בחודש שעבר וקבע כי מאות מיליוני שקלים נקברו בין הפסים.

בתום הסיור התחייבו סגן החשב הכללי ומשרד התחבורה להגיש למבקר המדינה מסמך הפקת לקחים על המשך ההתקדמות בבניית תוואי הרכבת, והעריכו כי תאריך היעד לסיום הפרויקט הוא סוף 2010.

חברי הוועדה לביקורת המדינה הביעו פסימיות ביחס למועד סיום הפרויקט המתוכנן לנוכח ריבוי העיכובים שהתעוררו
עד כה בפרויקט.

בשבוע הבא צפוי להתקיים דיון נוסף בוועדה על התקדמות בניית הפרויקט והפקת הלקחים, בעיקר על רקע בעיה נוספת שעלתה היום: הסוגיה הביטחונית והבטיחותית בפעילותה של הרכבת הקלה.

ההחלטה על הקמת הרכבת התקבלה לפני עשר שנים, ונקבע כי התוואי שלה יהיה באורך של כ-14 ק"מ. בתחילת שנות ה-2000 הוערכה עלות הפרויקט ב-2.4 מיליארד שקל, ונקבע כי הוא יסתיים עד סוף 2006. שנה וחצי לאחר מועד זה הרכבת עדיין לא נפתחה לתנועה, ועלות הקמתה צפויה להגיע ל-3.3 מיליארד שקל.

מפרויקט הרכבת הקלה נמסר בתגובה: "מדובר בהאשמות חסרות שחר".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • מדורים וטורים

  
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים