אקספרס של חצות: גרסת אגד
באמצע הנסיעה לחיפה סובב הנהג את האוטובוס באזור נתניה והחל לחזור לתל אביב אביב מבלי להסביר דבר. הסיבה: הוא שכח לעצור באחת התחנות

הנוסעים, שהיו משוכנעים שמדובר בחטיפה, פנו ללא הפסקה למוקד המשטרה, שלא עשתה דבר. רק שעתיים מאוחר יותר הסתיים הסיוט של 30 הנוסעים-אחרי הרבה בכי וחרדות. "אני מרגיש כמו בן ערובה שניצל מחטיפה", סיפר אחד מהם ל מעריב.
ביום חמישי האחרון יצא אוטובוס אגד למסלולו הקבוע מתל אביב לחיפה לאורך כביש החוף. בסביבות 23:30 עצר הנהג את האוטובוס בשולי הכביש, בסמוך למחלף פולג בנתניה, ביצע שיחת טלפון תמוהה, ולהפתעת הנוסעים עלה על המחלף וביצע פניית פרסה חזרה לכיוון דרום. לנוסעים ההמומים הוא הודיע במערכת הכריזה, תוך כדי נסיעה: "קיבלתי הוראה לחזור אחורה-יש לי 20 נוסעים בתל אביב
באוטובוס היו באותה שעה כ-30 נוסעים, חלקם מבוגרים ונכים. רבים מהם ניסו לפנות לנהג, לקבל ממנו הסבר לפשר השינוי במסלול הנסיעה ולבקש שיאפשר להם לרדת בתחנה סמוכה: אך ללא הועיל. הנהג נסע בפראות, כשהוא כעוס ועצבני ומתעלם מפניות הנוסעים.
.
הבהלה בקרב הנוסעים גברה, בין היתר בשל מוצאו הערבי של הנהג, והם החלו להתקשר למוקד החירום של משטרת ישראל. "היינו ממש במצוקה, ופחדנו נורא. היו שם כמה בחורות צעירות שהחלו לבכות. התקשרתי למשטרה, אבל היה קשה לתפוס אותם. בסוף השגתי את היומנאית, ודיווחתי לה על המיקום המדויק שלנו-אבל שום ניידת לא הגיעה או עצרה את האוטובוס. בשלב מסוים ראינו
רק במחלף שפיים הואיל הנהג לאפשר לנוסעים לרדת. השעה כבר הייתה כמעט חצות, ולנוסעים שביקשו להגיע לחיפה לא נותרה ברירה אלא להישאר על האוטובוס בתקווה להגיע ליעדם.
הנהג המשיך לאזור שכונת תל ברוך בתל אביב, אסף שני נוסעים וחזר למסלולו לכיוון צפון. ברבע לאחת הגיע הנהג לחיפה והוריד את הנוסעים ליד תחנת הרכבת. בשל העיכוב פספסו חלקם את אוטובוסי ההמשך האחרונים לכיוון צפון. אחרים נותרו ללא רכבם, שנשאר בחניון שנסגר.
דובר אגד רון רטנר מסר בתגובה: "מבירור ראשוני שנערך עולה כי נהג האוטובוס לא עצר במתחם רכבת צפון, שם המתינו כעשרה נוסעים. כאשר התבררה הטעות היה הנהג צפונית לתל אביב, ועד אשר התבררה זהותו ונוצר הקשר עמו הוא כבר חלף על פני רשפון שפיים. ברם, בשל השעה המאוחרת לא היה אוטובוס חלופי בנמצא, והנהג התבקש ממרכז השליטה לחזור לשם איסוף הנוסעים שנותרו בתחנה.
הנהג, אזרח ישראלי ממוצא ערבי, תושב חיפה, שהיה נבוך ומבולבל, לא סיפק לנוסעים הסבר ראוי ואף נלחץ יותר כאשר אחת הנוסעות טעתה לחשוב שבכוונתו לחטוף את האוטובוס על נוסעיו והחלה זורעת מהומה ובהלה באוטובוס.
בכוונתנו לבדוק את האירוע לעומקו ולהפיק את הלקחים הנדרשים. באשר לנוסעים שנפגעו במישרין מן העיכוב, אנו מבקשים מהם לפנות בצירוף כרטיס נסיעתם לנציב פניות הציבור של אגד, על מנת שנוכל לפצותם בגין הנזק הישיר שנגרם להם. אין לנו אלא להתנצל בפניהם, לפצותם ככל שניתן ולבדוק את התנהלות המערכות שקשורות באירוע החריג הזה כדי שמקרה זה לא יחזור בשנית. אנחנו מתנצלים ".