תובע את חברת הוט: "קראו לי הומו"
תושב באר שבע נדהם לגלות כי המכתבים שמגיעים אליו מהחברה ממוענים ל"רועי ההומו". "נגרמה לי עוגמת נפש רבה". הוט: הנושא טופל
לפני כארבעה חודשים התחבר רועי לשירותי הטלוויזיה בכבלים של חברת הוט. כשקיבל לתיבת הדואר שלו את חשבון הכבלים הראשון חשכו עיניו. על גבי המעטפה נכתב באופן שאינו משתמע לשתי פנים: "לכבוד רועי ההומו".
רועי פנה בבהילות לחברת הוט לברר את העניין, ותשובת עובדי החברה הייתה כי במחשבים של הוט הוא מוגדר כ"רועי ההומו". לדבריו , העובדים אף לעגו לו כשהתקשר להתלונן. למרות התלונה, גם במכתבים הבאים שקיבל מהוט נכתב "לכבוד רועי ההומו".
רועי טען כי הטעות גרמה לו לנזק גם בחייו הזוגיים: "הדוור שלי חושב שאני הומו כי כך נכתב במכתבים של החברה, וכך גם השכנים שראו את המכתבים כי התיבה שלי פתוחה. החמור מכל הוא שבת הזוג שלי שקראה את המכתבים הייתה בהלם ופרצה בבכי. שמי הטוב והפרטיות שלי נפגעו".
הוט: עם קבלת התלונה הנושא טופל
רועי פנה שוב לחברה ולטענתו עובדת בכירה התנצלה על התקלה ואף הציעה לו ארבעה חודשי צפייה חינם בכבלים בתנאי שלא יספר על כך לאף אחד. אך גם לאחר שקיבל הבטחה כי הדבר לא יחזור על עצמו שוב קיבל רועי מכתב עם חשבונית הממוענת "לכבוד רועי ההומו".
הפעם חש רועי שכלו כל הקצין והחליט לתבוע את החברה. באמצעות עו"ד שרון ביירון הוא הגיש תביעה לבית משפט השלום בבאר שבע נגד חברת הוט בסכום של 100 אלף שקל. בכתב התביעה נטען כי מחדלי החברה גרמו
לו לעוגמת נפש רבה ופגעו בפרטיותו ובשמו הטוב.
בחברת הוט רואים בחומרה רבה את התקלה, ובעקבות פנייתו של רועי נערכה בדיקה מעמיקה שבעקבותיה הוחלט לפטר את העובדת ששיגרה את המכתבים. מחברת הוט נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת תלונת הלקוח הנושא טופל בחברה. במקביל נעשו מאמצים וניסיונות ליצור קשר ולהיפגש עם הלקוח, על מנת להציע פיצוי הולם, אולם נתקלנו בסירוב גורף ותמוה. באשר לתביעה המשפטית, טרם קיבלנו אותה ובכל מקרה נגיב בבית המשפט ".