ראש העין: לא אהבתם את השירות באוטובוס? תתלוננו במלשינון העירוני
העירייה פנתה לתושבים בבקשה לדווח על כל תקלה המתרחשת במסלולי התחבורה הציבורית. המטרה: לעקוב אחר יישום ההבנות שהושגו עם מפעילת קווי האוטובוס בעיר

אוטובוס של חברת קווים צילום: רקפת מולדר
זאת לאור העובדה שהעירייה וחברת קווים המפעילה את קווי האוטובוסים ברחבי העיר הגיעו להסכמה על כמה צעדים האמורים לשפר את השירות לציבור.
כדי לעקוב אחר יישום השיפורים פנתה עיריית ראש העין לתושבים וביקשה לדווח על כל תקלה בשירותי התחבורה הציבורית הנוגעת למסלולי נסיעה, זמן ההמתנה להגעת האוטובוס וטיב השירות הניתן לנוסעים.
לדברי
סגן ראש העירייה רזיאל אחרק "העירייה תפנה לחברת קווים את התייחסויות התושבים בנוגע למסלולים ולשעות הפעילות של האוטובוסים".
את הפניות ניתן להעביר לאגף הנדסה בפקס: 03-9007381 או בדואל': Michal@rosh.org.il