סוף הסיבוב: לאחר 32 שנה הוחלפה רכבת ההרים בלונה פארק
רכבת ההרים המיתולוגית בלונה פארק ירדה בסוף השבוע מהפסים. אחרי 32 שנים היא פורקה והוחלפה ברכבת חדישה וגדולה פי ארבעה
לפני כשלושה חודשים החליטו בחברת "עיר השעשועים", המפעילה את הלונה פארק, לפרק את הרכבת הישנה ולהקים במקומה רכבת הרים גדולה ומודרנית יותר. שלשום החלה הרכבת החדשה לפעול לראשונה. רכבת ההרים החדשה גדולה פי ארבעה מהרכבת הישנה: אורכה 330 מטר והיא מכילה עשר קרוניות שיכולות להסיע 20 נוסעים בכל סיבוב.

רכבת ההרים שפורקה.
צילום: ברקאי וולפסון
ברכבת הישנה, לשם השוואה, היו רק ארבע קרוניות, שיכלו להסיע בכל סיבוב רק שמונה נוסעים. הרכבת החדשה יוצרה בהולנד, על ידי אותה החברה שייצרה את מתקן האנקונדה, ועלותה נאמדת ב-10 מיליון שקל.
הרכבת הישנה לא נזרקה לפח, אלא נשמרה במחסני חברת עיר השעשועים. בשל עלות הפעלתה הגבוהה, כמו גם הידע והניסיון
הנדרשים לצורך אחזקתה, היא לא תועבר לפארק אחר, אלא תישמר במחסנים כמזכרת לתקופה הנוסטלגית.
סמנכ"לית עיר השעשועים חני ברוך: "האמת שגם לנו העובדים זה היה רגע עצוב מאוד כשראינו את הרכבת המיתולוגית מפורקת. למרות זאת, יש משהו שמח בהתחדשות ואני מאמינה שאנשים יהנו מהרכבת החדשה לא פחות".

וזו שהורכבה.
צילום: ברקאי וולפסון