בזקיפות קומה: מי הן 8 חנויות הסקס הוותיקות בעיר?

רק לאחרונה נפתחה ונסגרה בתוך שבוע חנות לאביזרי מין בדרום תל אביב. בעליהן של 8 חנויות הסקס הוותיקות בעיר מסבירים כיצד, למרות התחרות הקשה, הם מחזיקים מעמד (רמז: לכו אחרי הרוקט-פוקט)

איילת קצובסקי | 8/6/2010 16:48 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
סיסטרס

האנגר 26, נמל תל אביב

דוד-קורן.
דוד-קורן. "הרבה סודות ופנטזיות נפתחים בחנות" צילום: יהונתן שאול

ותק: שש שנים, שני סניפים.

נציגת החנות: איילת דוד-קורן, בעלים.

פריט לוהט: "להבדיל מחנויות אחרות, אצלנו כל אישה היא אינדיבידואל, ואנו לא ממהרות למכור רוקט פוקט לכל אחת. הראביט האביט הוא ויברטור כפול, פשוט, טוב ועושה את העבודה מצוין. לא מהמשתדלים, ולא צריך להסתבך עם יותר מדי פונקציות".

סיפורים מחדר המיטות: "גברים לרוב לא מפרטים מה הם רוצים, הם תכליתיים מאוד, והצבע לא רלוונטי. נשים לעומת זאת בררניות יותר, ויש להן יותר לבטים. הרבה סודות ופנטזיות נפתחים בחנות - כמו מקרים שאישה מחפשת דילדו באורך 22 ס"מ. לנרתיק נכנסים 11 ס"מ בלבד, אז מה עושים עם השאר?".

קהל יעד: "בעיקר נשים, מכל הסוגים - סטרייטיות, לסביות, ויש גם אביזרים לבן הזוג. סיסטרס היא אופציה לנשים להגיע בבטחה למקום שמבין אותן, למשל ברמת ההיגיינה".

למה שם: "הוקם, מנוהל ומתוחזק על ידי נשים בלבד, עם רמת רגישות ואינטליגנציה גבוהה לדבר עם אנשים על נושאים כמוסים ורגישים".

איך מחזיקים?
"זה דומה ליוגורטיות שפתחו כמו פטריות אחרי הגשם. חושבים שמשהו מצליח אז כדאי לפתוח גם, ולעתים מדובר במי שאין לו זיקה וחיבור לתחום. בפועל, ככל
שיש יותר חנויות שנוגסות בשוק לא גדול גם כך, כולם מפסידים, גם הגדולים. מי שמחזיק מעמד יודע לנהל את העסק נכון - גם בתקופות קשות כמו עכשיו".

סקס סטייל

קינג ג'ורג' 67 (דיזנגוף סנטר)

להט.
להט. "אם ובת נכנסו וקנו מתנות זו לזו" צילום: אלי דסה

ותק: יותר מעשרים שנה, 13 סניפים, מהם ארבעה בתל אביב.

נציג החנות: שגיא להט, מנהל.

פריט לוהט: "פרדייס קי, ויברטור כפול מדגם 2010 שיש רק כאן. מאלץ אורגזמה ומעסה את המקומות הנכונים. בעל למעלה מעשר תוכניות ובאישור משרד הבריאות. כמו כן, סדרת מוצרי פרימיום מאה אחוז סיליקון בחשיבה על הנשים. החלוצים בנושא הסיליקון ובנושא הבריאות".

סיפורים מחדר המיטות: "יש המון. היו לי אם ובת שנכנסו ביחד וקנו מתנות זו לזו. אני גם מקבל כל הזמן הצעות מבחורות שקנו מוצר וצריכות כעת 'מישהו להשתמש בו'".

קהל יעד: "בעיקר נשים, בנות עשרים עד חמישים".

למה שם: "זו החנות המרכזית ביותר, בסנטר, פתוחה עד חצות וגם מעוצבת על ידי מעצב איטלקי בסגנון חנויות הדגל של פרארי".

איך מחזיקים?
"באופן כללי הרבה חנויות אחרות נסגרו, לפחות שלוש רק השנה. אנחנו מצליחים בזכות שילוב עסקי נכון - מבחר גדול, איכות גבוהה, אישורים רפואיים ומחירים אטרקטיביים. התמורה עבור הכסף מקסימלית. לרשת, להבדיל מחנות קטנה, יש כוח קנייה. אנחנו מקבלים מחירים טובים מהספקים, מוצרים חדשים, ואפילו מייצרים דברים מיוחדים במיוחד עבורנו".

ארוס

החשמונאים 90

קרולנסקי עם חבר. לקוח בן 91
קרולנסקי עם חבר. לקוח בן 91 צילום: יהונתן שאול

ותק: 16 שנים.

נציג החנות: ברוך קרולנסקי, בעלים.

פריט לוהט: רוקט פוקט - ויברטור כיס חיצוני, נלקח לכל מקום, ועושה טוב גם לאישה וגם לגבר.

סיפורים מחדר המיטות: "היה לי לקוח בן שמונים פלוס שהיה מגיע תמיד ומקטר שלוקח לו המון זמן לגמור. לך תסביר לאדם מבוגר על גירוי של בלוטת הערמונית. בסוף החלטתי לשאול אותו כמה זה הרבה זמן, והוא ענה לי: 'המון! כמעט חמש דקות'".

קהל יעד: "בני שלושים עד חמישים, אם כי יש לי גם לקוח בן 91 שמגיע לפעמים לתקן את הוויברטורים של אשתו".

למה שם: "דעתי תמיד הייתה שירות לפני כסף. מיליונר אני לא אהיה, אז אם אפשר לעזור ללקוח, אני תמיד אלך לקראתו. בכל זאת, קשה לעזוב משהו שהתחלת".

איך מחזיקים?
"לא כל החנויות מחזיקות מעמד, יש המון מקומות, ואין פרנסה לכולם. שורדים בזכות התייעלות - פחות עובדים, הבעלים הם אלו שעובדים בפועל בחנות, ומחזיקים פחות מלאי".

אהבה ותשוקה

אלנבי 38

ביטון. אפשר לגעת ולשחק במוצר
ביטון. אפשר לגעת ולשחק במוצר צילום: אמיר מאירי

ותק: ארבע שנים.

נציג החנות: ציון ביטון.

פריט לוהט: "כל קטגוריית אביזרי הזוגות, טבעות הרטט והפרפרים. בשביל אנשים מתחילים זהו מוצר ידידותי מאוד".

סיפורים מחדר המיטות: "קרה פעם באמצע היום שנכנס לחנות איזה הומלס, וכשאני אומר 'הומלס' אני משתמש בשפה עדינה. הוא הסתובב כמה זמן, ואנחנו רק שאלנו את עצמנו כמה זמן ייקח לו לצאת. להפתעתנו הרבה, הוא לקח ויברטור יקר, ב-1,400 שקלים, שילם במזומן ויצא".

קהל יעד: "כולם מוזמנים, ולכל אחד יש מוצר שמתאים לו".

למה שם: "כל המוצרים נמצאים בתצוגה חיה. אדם יכול לגעת, להפעיל ולשחק במוצר, ואם הוא רוצה לקנות אותו, מביאים לו חדש מהקופסה".

איך מחזיקים?
"החנויות שמחזיקות הרבה זמן הן חנויות ותיקות שעובדות נכון, שמחזיקות אתר אינטרנט, נותנות שירות נכון ועובדות גם במישורים אחרים. המצב לא שונה ממסעדה או מחנות נעליים, יש תחרות גדולה ומצב כלכלי בעייתי. אנשים לא מתעשרים מהעסק הזה, ואם תעבוד לא נכון, לא תשרוד".

רד פוינט

דיזנגוף 79

שטיינברג.
שטיינברג."בניגוד לחו"ל, אצלנו כל בעלי החנויות חנונים" צילום: יהונתן שאול

ותק: שלושים שנה, שמונה סניפים בפריסה ארצית.

נציג החנות: אריק שטיינברג, בעלים.

פריט לוהט: "אנחנו היצרנים של כל התכשירים והקרמים בחנות, ובזה אנו מתמחים. כיום, בעידן האינטרנט, הכול נמכר, ובעיקר מאלצי אורגזמה".

סיפורים מחדר המיטות: "גברים משתדלים לפעמים לקנות דברים להגדלת האיבר, כמו קונדומים עם תוספת. משהו בסגנון חזיית פוש אפ".

קהל יעד: "להבדיל מחנויות בחו"ל, שקשורות לעולם הפשע וחברות שמלבינות כספים, אצלנו כולם חנונים, כולם אנשים מן היישוב, וקהל היעד נרחב - צעירים, מבוגרים, סטרייטים וגייז".

למה שם: "כל המוצרים בפיקוח של משרד הבריאות".

איך מחזיקים?
"הפלוס הכי גדול פה הוא שאין מוצר עונתי שטוב רק לקיץ או רק לחורף, אין מלאי מת. בביגוד והנעלה צריך כל הזמן לשנות, ואצלנו הכול תמיד אותו הדבר. מה שרואים לוקחים, ואם לא לקחו, מישהו אחר ייקח".

פנטזי שופ

בעלי המלאכה 13 (מאחורי גינת שינקין)
 

פנטזי שופ. תחפושות לכל פנטזיה
פנטזי שופ. תחפושות לכל פנטזיה צילום: אריק סולטן

ותק: תשע שנים.

נציג החנות: שי, בעלים.

פריט לוהט: "הדבר הכי נמכר הוא הרוקט פוקט, שהוא בעל מגוון גדול כל כך שקשה לתת דוגמה אחת. מלבד זה, יש אצלנו תחפושות מיוחדות המתאימות לכל פנטזיה - בעלי חיים, מלכות, שוטרות, משרתות, פיות ועוד הרבה".

סיפורים מחדר המיטות: "הרבה פעמים מגיע מישהו לחפש מוצר, אך טוען בתוקף שזה לא בשבילו - בשביל החברה, החבר, הוא קונה בשביל מישהו. תוך כדי שיחה הם לרוב מפילים את עצמם, ולבסוף מודים שבאו לקנות עבור עצמם".

קהל יעד: "מגוון מאוד, אנו לא מכוונים לגיל מסוים ועובדים המון עם מסיבות רווקות, כך שקהל היעד הוא בשנות העשרים, סטודנטים, קהל פתוח ברובו. אנחנו בכל זאת קרובים לרחוב שינקין, מקום פלורליסטי, זורם ומבין פתיחות".

איך מחזיקים?
"הכול עניין של כוח רצון להצליח, בדיוק כמו כל עסק אחר. הקשיים הם אותם קשיים, אני לא רוצה לבוא בגישה שסקס מוכר - מי שיש לו מספיק כוח רצון, מצליח".

ארוטיקה

לוינסקי 108

ארוטיקה. גם הבקשות הלא שגרתיות נראות סטנדרטיות
ארוטיקה. גם הבקשות הלא שגרתיות נראות סטנדרטיות צילום: רענן כהן

ותק: עשרים שנה, שלושה סניפים בפריסה ארצית.

נציג החנות: אלון, בעלים.

פריט לוהט: "שני הפריטים החזקים הם הרוקט פוקט עם עשרה מצבי רטט, וטבעות גירוי לשני בני הזוג אשר נותנות מענה לשני הצדדים. כיום מה שהולך זה מוצרים עם מקצבים שונים, ולא הסטנדרטיים".

סיפורים מחדר המיטות: "היום גם הבקשות הלא שגרתיות נראות לנו סטנדרטיות. רוב הלקוחות היום הם זוגות שרוצים לשפר את הזוגיות ולא מחפשים שיגעונות. תמיד ישנם אלה שיחפשו את הקינקי והמוזר, אבל זה לא הקהל העיקרי".

קהל יעד: "צעירים בני עשרים עד ארבעים, אם כי באים גם לקוחות מבוגרים יותר".

איך מחזיקים?
"אם יש סוד להצלחה, כמובן לא אגלה אותו, אבל בסופו של דבר זה לא קל. אם אתה טוב מספיק מבחינת מחיר ואיכות זה מוכיח את עצמו והקהל חוזר. הוותק לא עוזר ולא יכול לעמוד בפני עצמו, הוא נוצר בגלל האיכויות, המוצרים עם תו התקן, המחירים ההוגנים והחידושים שאנו מביאים כל הזמן".

סקס בוטיק

דיזנגוף 122

רפא. רוקט-פוקט במצוות הרבי
רפא. רוקט-פוקט במצוות הרבי צילום: רענן כהן

ותק: שנתיים וחצי במקום הנוכחי, אחרי שנים בצפון העיר.

נציג החנות: רפא, בעלים.

פריט לוהט: "אנטנה - מוט דק עם עשרה מקצבים. היתרון בו הוא שמלבד זה שהוא חזק מאוד, הוא גם טוב לכל אזור בגוף, ולא רק למקומות הסטנדרטים - אפשר לעשות איתו בעצם הכול, והוא לא מאיים".

סיפורים מחדר המיטות: "יום אחד בדיוק לפני הסגירה התקשר אדם ושאל אם אנחנו פתוחים. אמרתי שאחכה לו, הוא חשש מאוד מהאיזור הפעיל ושלא יראו אותו. כשהגיע גיליתי שמדובר באדם דתי מבני ברק, שהרב שלו שלח אותו אליי מכיוון שאשתו מעולם לא חוותה אורגזמה, אחרי נישואים של שנים.

"הוא אפילו לא ידע איפה הדגדגן, אז סימנתי לו בעט על חוברת, ונתתי לו משחות מעצימות ורוקט פוקט. מיותר לציין שהוא היה נבוך מאוד, ואמרתי לו שאם תהיה בעיה כלשהי, שידבר אתי. אחרי שבועיים הוא התקשר והודה לי מקרב לב, אמר שאני המלאך רפאל... זה הבונוס בעבודה הזו, ערך מוסף שהוא הרבה יותר מלמכור סתם צעצוע".

קהל יעד: "כל הגילים, מכל המינים ובכל ההעדפות המיניות".

למה שם: "מלבד הוותק, בחרתי מבחינה אידאולוגית להעתיק את החנות למקום המרכזי ביותר, באמצע רחוב דיזנגוף, להבדיל מהמון חנויות נסתרות אחרות. החנות אמנם מרכזית מאוד, אך חזיתה לא פוגעת ואלגנטית מאוד - זה משהו שנותן לאנשים לגיטימציה להיכנס".

איך מחזיקים?
"אני יכול להבין למה חנויות מסוימות נסגרות מהר - בגלל האינטרנט היום כל ילד הפך ליבואן של ויברטורים, עם סחורה זולה שלא עובדת, כמויות ענקיות של סטוקים זולים, וזה נכשל. הקהל מבין את זה מהר. היום יש תחרות גדולה והרבה חנויות, אבל מי שמצליח הוא בעל הוותק והניסיון, שיודע מה הוא עושה, ומביא סחורה איכותית".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים