אלפי מנשה: התושבים מאיימים להחרים את יינות ביתן
תושבים באלפי מנשה מאיימים להחרים את סניף רשת יינות ביתן ביישוב: "השירות גרוע, יש עשרות תלונות". הרשת: "הסניף משביע רצון"
"אני עד באופן אישי לעשרות תלונות של תושבים על הסניף הזה", אומר חן רדליך, תושב היישוב. "בחנות יש מוצרים עם תג מחיר מסוים אבל כשמגיעים איתם לקופה המחיר שונה. מדובר על הבדלים של עד עשרות שקלים. אי אפשר לעבור על טעויות כאלה בשתיקה".

רדליך, בעל 72 אחוזי נכות, מתרעם על מחסור החנייה המשמעותי מחוץ לסניף, לרבות החנייה לנכים. "עצוב מאוד שבסניף שמקבץ אליו אלפי תושבים ביישוב מדי שבוע יש רק חניית נכים אחת", הוא אומר.
אורן טוקר, לקוח של הסניף, מותח ביקורת
"אין לי הרבה מילים טובות לספר על הסניף", אומרת סימה זריהן, תושבת היישוב. "לא אחת איכות הירקות ירודה ביותר ואפילו המחירים, שלכאורה אמורים להיות נוחים, לפעמים גבוהים בהשוואה לרשתות אחרות".
מיינות ביתן נמסר: "אנו מקפידים להעניק את הטוב ביותר ללקוחותינו הן ברמת המחיר והן בשירות. אנו קשובים לצרכיהם ופתוחים לרעיונות לשיפור.
"מסקר שביעות רצון שערכנו בשבוע שעבר בסניף המדובר עולה כי הצרכנים שבעי רצון ממחלקות השרות בכלל ובקצביה בפרט. בכלל זה נבדקה גם שביעות רצון ממגוון מוצרים בסניף והתוצאות משביעות רצון. אנו מבצעים סקרים מסוג זה ברשת על מנת לייעל ולשפר את השרות בחנויות".
