חצי אוטומטית
שש דוגמניות על לשעבר, מכוניות ספורט ומארק ג'ייקובס. אין ספק שהקמפיין החדש של בית לואי ויטון מנצח, ובהליכה
מארק ג'ייקובס, המנהל האמנותי של המותג, הודיע בפשטות: "חשבתי שהשילוב של בחורות לוהטות ומכוניות הוא מאוד קולי, ומאוד מזכיר את ריצ'רד פרינס".
יש לציין כי פרינס, הצלם והצייר האמריקאי, כבר שימש בעבר כמקור השראה עבור ג'ייקובס. להזכירכם, מראה האחיות ששובץ על מסלול תצוגת האופנה שערך בית האופנה בפריס לאחרונה הושפע גם הוא מיצירותיו של האמן. בנוסף, הדודג' צ'לנג'ר מודל 1970 שמופיע בצילומי הקמפיין שייכת לצלם עצמו.
מבחינת האקס-סופרמודלס, אגב, אין ספק שעבור רובן
מדובר בחתיכת שדרוג תקשורתי.
שיפר, להזכירכם, לא היססה גם להגיע ארצה בשנים האחרונות לטובת, בין היתר, צילומים לקמפיין של גולדסטאר (מעניין איך זה לדעת שאת תפקידך ירש משה דץ); מלבד גיחות לשבועות אופנה בעולם, נעמי קמפבל מככבת בתקשורת בעיקר כהאלק, הענק הירוק, וסטפני סימור, נו, מישהו בכלל זוכר משהו שקשור לקריירה ולא כרוך באקסל רוז, האקס הנצחי?
לסיכומו של עניין, אין ספק שהחיבור בין מוקדי הכוח הללו הנפיק את אחד הקמפיינים המדוברים - שלא לומר, לוהטים - של העונות האחרונות. תשפטו בעצמכם.

אווה הרציגובה. מתוך הקמפיין מתוך הקמפיין