ממלכת הטי שירטים - חנות שנייה לטי'ס פקטורי
המותג טי'ס פקטורי מתרחב עם חנות שנייה וקו חולצות חדש שמתמקד בבדים אורגניים. המותג מוכיח שהאופנה הירוקה והאג'נדה הסביבתית לא סותרים מראה עירוני מעודכן. אילה עמית המעצבת ובעלת המותג מספרת על הייחוד של המותג מול המתחרים

החנות הראשונה נפתחה ברחוב מונטיפיורי בתל אביב באפריל 2006 ובמהירות רכשה לה קהל נאמן של דיג'ייאים, סטיילסטים, נערות עירוניות מעודכנות ובחורים קוליים. החודש נפתחה החנות השנייה ברחוב העבודה בתל אביב. בחנות החדשה המותג מארח את המעצבים המקומיים "ברוקן פינגרס" ו"פילפלד".

לאחרונה השיק המותג ליין חולצות חדש שנקרא "טי'ס פאקטורי אורגניקס" שמתמקד בבדים אורגניים ומתחבר לאג'נדה הירוקה שמחלחלת גם לאופנה.
בכך ממשיכים אנשי הטיס' פקטורי את השיק האקולוגי שמזוהה איתם מראשית דרכם. כחלק מאותה מודעות סביבתית אורזים בחנויות המותג את הקניות בשקיות נייר ומציעים למכירה שקית קניות רב פעמית.
פיתוח החולצות בארץ נעשה בהתאם לתקנים של איגוד הטקסטיל האורגני העולמי. החולצות מיוצרות מבדים מיובאים העשויים 100% כותנה אורגנית שמקורה בגידול בחקלאות אורגנית, ללא שימוש בחומרי
עמית מספרת על השוק ההולך ומתעורר של הטי שירטים ואומרת "ברור שאירועי אופנה גדולים כמו שוק המעצבים והטי מרקט הגדילו את טווח החשיפה שלנו לקהל בעיקר לפני שנפתחה החנות. ההייפ סביב טי שירטים מודפסות הורגש בכל העולם בשנים האחרונות ולדעתי מתחיל להירגע קצת לאחרונה. בשנה האחרונה הטי'ס פאקטורי בעניין של להמשיך עם הפרינטים אבל במקביל להוציא עוד ועוד פריטי בייסיק" .

"מעבר לעיצוב ולסטייל המזוהים, ה'טי'ס פקטורי' היא יצרנית, כלומר, מבחינתנו לפני הכל הבגדים צריכים להיות נוחים, נעימים ומתכבסים כמו שצריך. לכן אנחנו כמעט ולא מתפשרים על סטוקים קיימים שמציעים ספקי הבדים ועובדים עם בדי גרסי של 100% כותנה שמיוצרים במיוחד עבורנו ועוברים בדיקות התכווצות ומעבדות צבע ובשלב ייצור הבגד ישירות מול המתפרות, ללא מתווכים. המעורבות בכל השלבים בתהליך הייצור מאפשרת לנו שליטה טובה יותר על איכות המוצר הסופי ועל תמחור הגיוני".
בקולקציה הנוכחית יש גם שמלות, האם זו הייתה פנטזיה להרוויח רק ממכירת טי שירטים?
"ההתרחבות לפריטי לבוש נוספים היא מובנת מאליה כחלק מההתפתחות של הלייבל וכמענה לצרכים של הלקוחות שלנו. בשנה שעברה הוצאנו חולצת עבודה מכופתרת לבנים ושמלת הפועלת שהוצאנו השנה ממשיכה את אותו קו."

מה היחס של המותג לעולם הגברי?
"באופן די מפתיע הבנים הם לקוחות שקשה יותר לרצות. אישה שמוצאת בגד שהיא אוהבת תעשה הכל כדי לשכנע את עצמה לקנות, חלק גדול מהבנים תמיד יחפשו סיבה למה לא לקנות. הטי'ס פקטורי ממשיכה לייצר גם לבנים ובמקביל מרחיבה את המבחר עם טי שירטים של מותגים אחרים כמו המותג האוסטרלי 'אינסייט' שאנחנו עובדים איתו כבר שנתיים, מותג סקייט אמריקאי ו'ברטון' ו'טו דיי פור' בכיוון יותר פאנק רוקרי.
מחירים: טי שירטים 80-180 שקל, שמלות 220-430 שקל.
להשיג במונטיפיורי 30 תל אביב טלפון, 03-5602095 א-ה 12:00-20:00, ו' 11:00-15:00; העבודה 1 פינת קינג ג'ורג', תל אביב, טלפון 03-6202655 א-ה 11:00-21:00, ו' 10:00-16:00








נא להמתין לטעינת התגובות


