הגברת הראשונה: אנה ווינטור על שער הוול סטריט ג'ורנל
היא האישה החזקה ביותר בתעשיית האופנה, ושמה כבר הפך למותג. פרופיל ענק במגזין WSJ בודק איך הפכה עורכת "ווג" אנה ווינטור לאחת הנשים החזקות והמשפיעות בעולם

אנה ווינטור על שער "וול סטריט ג'ורנל" AP
אחרי שבקיץ האחרון הופיעה ווינטור על שער המגזין "אינדסטרי", שעוסק בפנים התעשייה, בגיליון אפריל של מגזין הלייפסטייל WSJ מבית ה"וול סטריט ג'ורנל", היא מופיעה שוב על השער בתצלום ענק ומצוין של מריו טסטינו. הכתבה עצמה חוקרת את כוחה ואת השפעתה של העורכת על תעשיית האופנה.
"יש לה המון כוח באמריקה ובכלל בתעשייה", מסבירה עורכת WSJ דבורה נידלמן את הסיבה שהובילה אותה לבצע את התחקיר. "למשל, אין ספק שכשיגיע רגע ההחלטה בנוגע לעתיד של בית 'דיור', יפנו אליה לעצה. גם גליאנו קיבל את העבודה שם אחרי התייעצות עם אנה".
גליאנו הוא לא היחיד שזכה לקידום בעזרת ווינטור, גם
מארק ג'ייקובס קיבל את המשרה ב"לואי ויטון" בזכותה, ואחרי זה כמובן שקשה לו לסרב לכל בקשה שלה. "אם מבקשים ממני משהו מ'ווג', אין שתי תשובות אפשריות", מצוטט המעצב בכתבה. "אני אפילו לא טורח להגיד לא למיילים או לטלפונים שמגיעים מהם, כי אני יודע שהשיחה הבאה תהיה ממנה אישית".
במהלך הפרופיל על ווינטור, מציינים במגזין עוד חברים של העורכת. פרט לג'ייקובס נמצאים ברשימה גם המעצבים קרל לאגרפלד ואוסקר דה לה רנטה, השחקנית ניקול קידמן, הטניסאי רוג'ר פדרר וראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג. בנוסף, מצוין כי על אף העובדה שהיא נחשבת למלכת הקרח ולאישה קשוחה, למקורבים אליה היא יכולה להיות לא רק נאמנה, אלא גם רכה יותר.
"מה שמעניין זה איך אדם אחד הופך להיות כל-כך בר השפעה על תעשייה שלמה", מסכמת נידלמן את השאלה הגדולה שעומדת מאחורי הכתבה. "אנה ווינטור היא לא אדם רגיל, היא כבר הפכה למותג".