ורסאצ'ה להמונים: בית האופנה האיטלקי יעצב קולקציה ל-H&M
אחרי ההצלחה המסחררת של אלבר אלבז ל-H&M, ואחרי קולקציות קפסולה מלהיבות של קרל לגרפלד וסטלה מקרטני, מנסה גם דונטלה ורסאצ'ה לעצב קולקציה לעם
ב-17 בנובמבר שוב תעמדו בתור בעזריאלי, בציפייה דרוכה להיכנס ל-H&M: ביום זה תושק הקולקציה שעיצבה דונטלה ורסאצ'ה לרשת, ואתם תקבלו הזדמנות נדירה לרכוש פריטים מבית ורסאצ'ה, בבדים ובמחיר של H&M. בינואר צפויה להגיע גם מיני-קולקציית אביב שעיצבו בוורסאצ'ה עבור H&M.

ורסאצ'ה ל-H&M הנס ומוריץ
העיצובים יגיעו ל-300 חנויות נבחרות של H&M ברחבי העולם, ויש רק לקוות שישראל תהיה בין הנבחרות. מקסימום - תזמינו אחר כך באי.ביי.
על פי הפרסומים צפויה הקולקציה לכלול כ-40 פריטים וכ-20 אקססוריז לנשים, שיכללו בעיקר שמלות פריטי עור והדפסים צבעוניים, ונעלי עקב מופרעות כמיטב המסורת של בית האופנה, כ-20 פריטים וכ-10 אקססוריז לגברים, ביניהם טוקסידו קלאסי וחגורות. הקולקציות, מסרה ורסאצ'ה, מבוססת על פריטים קלאסיים של בית האופנה האיטלקי.
"אני נרגשת לשתף פעולה עם H&M, ושמחה על ההזדמנות להגיע לקהל רחב יותר", אמרה ורסאצ'ה הבוקר. "הקולקציה תהיה בעיקרה ורסאצ'ה, פתרון מושלם למעריצי ורסאצ'ה ו-H&M ברחבי העולם".

דונטלה ורסאצ'ה במהלך ההכנות
הנס ומוריץ
ההתלהבות הנוכחית הפוכה לרגשות שהביעה דונטלה לפני שנתיים. ב-2008 אמרה ורסאצ'ה לקוראי הניו-יורק מגזין שלא יצפו לקבל שלה ב-H&M. "אני מכבדת את כל
מי שעושה את זה", אמרה, "אבל זאת עבודה מאוד קשה, ליצור קו של ורסאצ'ה שאינו יוקרה. אני חושבת שקולקציה של ורסאצ'הל-H&M תבלבל את המותג".

קולקציית הגברים הנס ומוריץ
החידוש הגדול לשל הקולקציה ביחס לשיתופי פעולה קודמים יבוא לידי ביטוי דווקא בעיצובים לבית. ורסאצ'ה תציע פריטי נוי לבית, וביניהם כריות וכיסויי מיטה א-לה ורסאצ'ה.