צעירים ומבריקים: על תצוגת הבוגרים של שנקר
קולקציות הסיום של "שנקר" שמרו על רמה אחידה מרשימה, אך לא הצליחו להלהיב. נקודות אור: שימוש מסקרן בפלסטיק, קולקציות גברים משמחות, ומרק גולדברג אחד
בניגוד לשנים קודמות, הוחלט השנה ב"שנקר" לערוך שתי תצוגות אופנה נפרדות: הראשונה יועדה ל-51 הסטודנטים המסיימים ובני משפחותיהם, והשנייה, שכללה רק 25 עבודות נבחרות, הוצגה בפני עיתונות ותקשורת בלבד.
הסינון הוביל לעלייה משמעותית בהתרשמות הכללית המתקבלת מצפייה בתצוגה – מכיוון שהיא יצרה אחידות ברמת הסטודנטים המציגים.
-- הצטרפו לעמוד הפייסבוק של סגנון
מרבית המערכות שהוצגו נראו כקולקציות עם שפה עיצובית וצבעונית נכונות. רמת העשייה, ההקפדה והסטיילינג - שכלל את הכנת הנעליים, התכשיטים ואף הגרביונים - עמדו בקנה אחד עם בתי הספר לאופנה המובילים בעולם.
יחד עם זאת חשוב לציין כי כתוצאה מאותו סינון, נדמה היה שרגעי השיא היו מתונים יותר לעומת שנים קודמות.
בין ה"טרנדים" שנוצרו בתוך הקולקציות עצמן בלטו הסריגה המאסיבית, עבודות של רקמה, הדפסה, והרבה מאוד פלסטיק, תוצאה של שיתוף פעולה בין מחלקת האופנה עם מחלקת הפלסטיקה של שנקר.

נוכחות מורגשת ומבורכת היתה לקולקציות גברים, ואת הערב פתחה קולקציית הגברים היפה של נדב פינק, ברוח
עמית ברוך הציגה קולקציה מלאת חן והומור תחת הכותרת "אני אספנית של דברים יפים", ששילבה בדי ז'קארד וריפוד עם ומשטחים המיועדים לרקמות גובלן.

ישראל אוחיון יצר קולקצייה ששילבה קונסטרקוציות פלסטיק עם סריגים ורשתות מרשימות, בהשראת סריקות תלת מימדיות של אנשים לבושים.

תמר כהן אחדות הציגה קולקצייה בוגרת ולבישה מאוד, בצבעוניות מעודנת, בהשראת סיפור על מושב, קרטון ואהבה, עם סטיילינג מוצלח של כובעי לבד, נעליים וגרביונים שכאילו "טבעו בבוץ", ועבודת דיגום וחידוש בגזרות מרשימה בשמלות ומכנסיים.

ענת מרטקוביץ' חקרה את האופן שבו אנחנו "קוראים" את העולם סביבנו, עם התייחסות לעריכה והסתרה של מידע. בקולקציה עשתה שימוש באלמנטים גרפיים של טקסט, הדגשה, עריכה והסתרה שלו בשילוב עם אלמנטים קישוטיים שיצרו קולקציית סטריט יפה ועבודת הדפס ודיגום חופשי מרתקת.

קולקציית גברים מרשימה נוספת שייכת לנירן אבישר, שהפגיש את עבודותיו של של הצייר אגון שילה עם אידאל היופי הגברי של הג'נטלמן במאה ה-21. קולקציית הסטריט הקשוחה של אבישר שילבה צמר ועור עם סריגה וצביעה. אבישר התקבל להציג את הקולקציה בתחרות IT's היוקרתית של דיזל.

הקולקציה היפה ביותר היתה ללא ספק זו שהציג מרק גולדברג "ציפור ארוגה" – קולקציה המפגישה בין תהליך התעופה והדאיה של הציפורים, בשילוב השראה מעבודותיו של האמן נחום גאבו. גולדברג יצר ממוטות מתכת עדינים מעין צירים שעליהם חוטי צמר וכותנה שיצרו קונסטורקציות מרגשות.
גולדברג היה השנה גם הזוכה בפרס DVF, שמוענק מדי שנה לאחד מבוגרי המסלול.

את התצוגה חתמה הקולקציה של גל שנפלד, שהתקבלה לתחרות "מיטל מודה" באיטליה. תחת הכותרת Less is no more חיברה שנפלד בין שפת העיטורים של תקופת הרוקוקו, מוטיבים מהמאה ה-17 הפכו בטכניקות של הטבעה בפלסטיק לקולקצייה מרשימה ומלאת גלאם ורוח בועטת.
