תיק תיק תרדוף: איביי נלחמת בחיקויים

בענקית השופינג און-ליין מצאו דרך מקורית להתמודד עם החיקויים שמציפים את הרשת, ופנו למבחר מעצבים שיעצבו עבורם תיק בלעדי. ההכנסות יועברו למועצת מעצבי האופנה של אמריקה

ליטל הניג | 10/7/2011 14:33 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מחר (יום שני, 11.7) יושק באי-ביי קמפיין נגד חיקויים בתחום האופנה. הקמפיין, שיתוף פעולה בין ה-CFDA (מועצת מעצבי האופנה של אמריקה) לבין אתר המכירות הפומביות הגדול בעולם, הזמין מבחר מעצבים מובילים לעצב קולקציות קפסולה שיימכרו באתר. 
 
איביי: תיקים נגד חיקויים
איביי: תיקים נגד חיקויים יחצ איביי, cfda


-- הצטרפו לעמוד הפייסבוק של סגנון

דיאן פון פירסטנברג, טומי הילפיגר, טורי בורץ', מרצ'סה, בילי רייד, ג'ייסון וו, רודארטה, טרייסי ריס ו-the row קיבלו לידיהם תיק קנבס גדול ופשוט (tote בסיסי), וביקשו לעצב אותם כראות עיניהם, תחת המסר החשוב you can't fake fashion.
יחצ איביי ,cfda
האמנם קשה לחקות אופנה? תיק הבסיס יחצ איביי ,cfda

התיקים המעוצבים יוצעו למכירה תמורת 150 דולר, אבל ניתן לקנות את התיק הבסיסי תמורת 35 דולר. ההכנסות מהקמפיין יועברו ל-CFDA.

עוד קצת על שופינג אונליין
ואפילו עוד כמה מקומות שאינם איביי

לא ברור אם תם עידן ה"sexy miu" ו"diur" באי-ביי, אבל ברור שלאתר נמאס מהחיקויים שמורידים את ערכו. 

כך או כך, 150 דולר לתיק מעצבים זה הרבה פחות מהמחירים שאליהם מטפסים תיקי המעצבים המשומשים ("וינטג'") במסגרת מכירות פומביות: חפשו את תיק

הבירקין שהגיע בינתיים ל-56,000 דולר (עור קרוקודיל כחול), ואת זה שרק מתחיל ב-50,000 דולר (קרוקודיל סגול, הרבה יותר מוצלח).

כך שאם אתם חושקים בתיק עם חתימה, ולא כל כך אכפת לכם אם הוא נורא יפה או לא, זה כנראה הזמן לרכוש אחד.
  


יחצ איביי cfda
וכך זה נראה כשפיליפ לים יוצא להילחם בחיקויים יחצ איביי cfda

ראוי לציין שאי-ביי מקפידה יותר מאתרים אחרים בעניינים אלה, וגם רבים מהקונים כבר הבינו את כללי המשחק: כשהם מעלים פריטים לרשת הם דואגים לצלם את התווית של הפריט ולהתחייב במידה כזאת או אחרת על האותנטיות שלו.

וכך נראה התיק החמוד של דיור. 1,200 דולר והוא שלכם
וכך נראה התיק החמוד של דיור. 1,200 דולר והוא שלכם אתר איביי

כמובן שתמצאו באתר גם מציאות, כמו תיק ערב פצפון של שאנל ב-3,000 דולר או תיק אדום וחמוד של ליידי דיור ב-1,200 דולר.


וכן, אנחנו סרקסטים. הבעיה, כאמור, היא לא ב"מציאות" האלו, אלא בחיקויים שמציפים את האתר, וחשש שמלווה את הקונים שמא הם באמת קונים פריט של דיור.



כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_leisure/fashion/ordering_new_1/ -->