אוף ביט: מה קורה בתעשיית האופנה העולמית

תיקי ‭,MCM‬ שהיו ה“לואי ויטון" של האייטיז, מתקאמבקים, שרלוט גינזבורג חושפת סודות טיפוח, לית' קלארק עושה מגזין בונבון וקמפייני החורף מתהדרים בבנות שטרם הכרנו. חדשות אופנה מהעולם

את
ויטה דול, ברלין | 25/7/2011 8:38 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
סינדי קרופורד בקמפיין לתיקי MCM, שנת 1996
סינדי קרופורד בקמפיין לתיקי MCM, שנת 1996 סריקה
בשנות השמונים הסתמן מותג תיקים בשם MCM כבחירה מנצחת במחלקת תיקי הנופש של סלבס אייקוניות כליידי די, דיאנה רוס וסינדי קרופורד (שאף הייתה הפנים של החברה במשך תקופה מסוימת). מאז שנת 2005 משמש כמעצב הקריאטיבי של הבית מישאל מישלסקי הגרמני (הבעלים של "מישלסקי", הלייבל המשגשג), שבעבר עשה זאת ב"אדידס", שם ניצח על שיתופי הפעולה עם סטלה מקרטני ויוז'י יאממוטו.

הלייבל חוגג עתה 35 שנה, עם קמפיין שיקי נוסח הסבנטיז ותהילה מחודשת אצל סלבריטאיות כמו סלינה גומז (שקיבלה מבן זוגה ג'סטין ביבר תיק לוהט ויקר במיוחד) וביונסה, ואפשר בהחלט שהקאמבק בעיצומו.

הלייבל הוקם ב‭1976-‬ במינכן (ומכאן שמו Mode Creation Munich - MCM) ועיצוביו הקלאסיים לצד האיכות והפדנטיות הגרמנית, התלכדו לכדי מוצר אלמותי. בקמפיין הנוכחי מככבים ילקוט אלגנטי בצבע שמפניה, עם אבזמים ורצועה מזהב שהופכים אותו לתיק ערב, וקלאץ' בצבע קוניאק, צבע הדגל של המותג. זה הזמן להיכנס לגרוב נוסח בוואריה, ואין כמו סרט טוב של ריינר ורנר פאסבינדר, על גיבורותיו הקרייריסטיות, כדי לקבל השראה.
סריקה
קמפיין תיקי MCM הנוכחי סריקה
מן הפרינט

בית "בלנסיאגה" ישיק בספטמבר את הבושם השני שלו, ‭, L’essence‬ המבוסס על המוזה שרלוט גינזבורג, ואמור להוות את המהות ואת ריחה הפרטי. מדובר במעין מיקס גברי-נשי של סקסיות חמקמקה. לכבוד ההשקה המוקדמת בלונדון, גינזבורג התראיינה ל"דה אינדיפנדנט" הבריטי.

שרלוט גינזבורג בקמפיין לבושם בלנסיאגה
שרלוט גינזבורג בקמפיין לבושם בלנסיאגה סריקה

גינזבורג, ‭, 40‬ שאלבומה השלישי, בהפקת בק, זכה לשבחים, וששיחקה לאחרונה ב"מלנכוליה" של לארס פון טרייר, מצפה לילד שלישי. לאחרונה נקשר שמה לרוקר פיט דוהרטי (אקס קייט מוס), שמשחק לצדה בסרט חדש. דוהרטי טען שהיא התאהבה בו ושהוא מתכנן לעבור לצרפת כדי להיות קרוב אליה. גינזבורג מצדה אמרה רק ש"אני מחשיבה אותו כשחקן. לא הסתכלתי עליו כעל רוק סטאר".

גינזבורג, שנראית תמיד טבעית, טוענת במפתיע שלא תפסול על הסף שיפצורים בעתיד. "עדיין לא השתמשתי בבוטוקס. תמיד חשבתי שאת חייבת להתבגר
ושיהיו לך קמטים. אני לא סובלת את הפנים הללו עם שפתיים המנופחות, אבל לעולם אין לדעת איך תתמודדי עם הזדקנות", היא אומרת. השיער שלה בצבעו הטבעי, "למרות שאצבע אותו אם יהפוך ללבן, שעבורי זה קצת כמו בוטוקס".

את הפוני היא גוזרת לבד. "אין לי זמן למסז'ים, ספא וכו'. כפות הרגליים שלי במצב נוראי", היא מעידה. אף שהיא אלופת הסטייל הנונשלנטי הפריזאי, גינזבורג לא בעניין של אופנה. "אני תמיד לובשת ג'ינס וזוג מגפיים ישנים. אני לא מאוד קלאסית. אני לא באמת חלק מעולם האופנה ואני אוהבת לשמור מרחק". 

גטי אימג'ס
כמו מרי קייט ואשלי של האינדי. לית' קלארק (מימין) עם קירסטן דאנסט גטי אימג'ס
הנערה הנכונה

באליפות ווימבלדון האחרונה נראתה קירסטן דאנסט ביציע כשהיא צמודה לבחורה מתוקה, הלבושה באופן כמעט זהה לה. זוהי לית' קלארק, סטייליסטית נחשבת, הממונה בין היתר על קמפייני "טופשופ", ודאנסט היא מעין מוזה שלה. קלארק היא העורכת והבעלים של המגזין הכי גירלי בעולם, Lula, וממש עכשיו היא הוציאה את הגיליון השישי שלו. כבכל גיליון, היא מנסה לאתר את נערת החלומות האולטימטיבית.

"לולה" הוא בן דמותה של קלארק הג'ינג'ית, שנראית צעירה בהרבה מ‭31-‬ שנותיה. המגזין מתאפיין באהדה נשית על גבול הילדותיות, משום שקלארק הקנדית הרגישה ש"מגזיני אופנה עוסקים בנשים שמסתכלות על נשים, אבל נראה שיש תמיד גבר דמיוני בחדר. הכל מאוד סקסואלי. יצרתי מגזין של נשים שמסתכלות על נשים, ללא תחרותיות ואדג'יות".. הגיליון שהוציאה לרגל חמש שנות קיומו של המגזין, שהוקדש לחברה מלמעלה, שרלוט גינזבורג, ונערך בשיתוף עימה, היה הנמכר ביותר של "לולה". קלארק חגגה אותו במסיבה עם קאפקייקס, שמפניה וחולצות טי שעיצבו לה "רודארטה".

הסטיילינג שלה נראה בדיוק כמו מה שהיא לובשת, ע"ע הרבה שמלות עם צווארוני פיטר פן, השראה מדמותה של מריאן פייתפול בסיקסטיז, שמלות שנראות כמו עוגות, ובעיקר כאלו שמזכירות את "אליס בארץ הפלאות" או את אנני היתומה הנודעת. ואיך היא פורקת עול? "בימי ראשון אני לא חושבת בכלל, אני מחברת דברים שאני לא חושבת שנראים יפה ביחד, ולא אכפת לי. ואז אני מוצאת רעיונות דרך טירוף".

סריקה
אנאיס פוליו בקמפיין לואי ויטון סריקה
מרכז מידע

לפי קמפייני החורף שמבצבצים כבר עכשיו, הדוגמניות הטריות רותחות, ובמיוחד שלוש: אנאיס פוליו, אמילי בייקר וקייט קינג. פוליו, 20,‬ הקנדית בעלת מראה הלוליטה, מככבת בכל המגזינים השווים, ומצטיינת בשער ובכתבת אופנה במהדורת הקיץ של "אקנה פייפר", וב"ווג איטליה", בלוק הפטישיסטי של לואי ויטון, איתו השתלטה על קמפיין החורף החדש של החברה. פוליו גם מופיעה בסרט הווידיאו של "עמנואל אונגרו" בשיתוף "לאב מגזין", ועל השפתיים הבשרניות שלה עשתה אלן פון אנוורת' קלוז-אפ מיוחד ב"ווג" הרוסי.

קייט קינג במגזין RUSSH
קייט קינג במגזין RUSSH סריקה
 
אמילי בייקר הניו זילנדית, 17, מאכלסת שלושה קמפיינים משמעותיים ראשונים: "דיסקוורד", טומי הילפיגר ו"גוצ'י". בנוסף, הפגיזה לאחרונה בכל התצוגות הנחשבות, ב"W"‬ וב"ווג" הסיני.

ואילו קייט קינג הקנדית, 17, היא אחת מכוכבות קמפיין החורף של "דולצ'ה וגבאנה", ומשתתפת בכתבה של "וי מגזין" הספרדי ובכתבת אופנה ב"דייזד אנד קונפיוזד". השיא: כתבת אופנה מיוני במגזין Russh, ללא איפור, שבו היא מוכיחה שיש לה לה פנים חזקות וכריזמה מפילה. שננו את השמות; שלושתן כאן כדי להישאר.

סריקה
אמילי בייקר בקמפיין דיסקוורד2 סריקה
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_leisure/fashion/ordering_new_1/ -->