בי יוניק: שיתוף הפעולה החדש של "יוניקלו"
אחרי שיתוף פעולה בן שלוש שנים עם ז'יל סנדר, רשת האופנה היפנית "יוניקלו" מחליפה אותה במעצב האוונגרדי של "אנדרקאבר", ג'ון טקהאשי. צפו לגופיות קרועות ומפורקות
שיתוף הפעולה עם סנדר, תחת השם J+, נחשב לאחד המהלכים השיווקיים המוצלחים של הרשת שמונה כיום מעל 800 סניפים ברחבי העולם, ותרם רבות לדימוי האופנתי שלה, זכה לאהדת התקשורת ולכיסוי נרחב בעולם האופנה. עם זאת, המותג המשותף לא זכה ככל הנראה באהבת הצרכנים, על אף שרמת המחיר הייתה נוחה במיוחד (20-150 דולר), וקולקציית סתיו-חורף 2011 שעיצבה סנדר למותג תהיה האחרונה להמכר ברשת.

טקהאשי הוא מעצב אוונגרדי שנחשב לסופרסטאר ביפן, אך אינו מוכר לרבים מחוץ לה. למרות ששיתף פעולה בעבר עם "נייקי", הוא אינו ידוע בעיצובים מסחריים במיוחד, ויש לו סטייל פאנקיסטי שמאופיין במעילים וז'קטים שעברו פירוק, חיתוך וקריעה, או כאלה שמשלבים בתוכם סכיני גילוח וענפי עץ. מחירי הפריטים של "אנדרקאבר" נחשבים לגבוהים במיוחד: מעילים ושמלות עשויים להגיע ל-2,500 דולר וגרביים נמכרים ב-30 דולר.
את "אנדרקאבר" הקים טקהאשי ב-1998 בטוקיו בעודו
לקולקציה הראשונה שהציג ב-2002 הוא קרא SCAB (גלד), ועל ההזמנה לתצוגה הופיעה ברך פצועה של אישה. קוואקובו, שלעתים נדירות נראית בציבור, ישבה בשורה הראשונה. בראיון ל"ניו יורק טיימס" אמר אז טקהאשי על עצמו שהוא "משחית מנומס".

במהלך השנים, הקפיד טקהאשי לשתף פעולה עם אמנים רבים מתחומים שונים: ב-2006 ערך ואצר את הגיליון הרביעי של המגזין הבלגי A MAGAZINE, כבוד שזכו לו לפניו מרג'יאלה, יוז'י יממוטו והיידר אקרמן. צילום איקוני של אחד מעיצוביו של טקהאשי הונצח על ידי ארווין פן בגיליון ווג ספטמבר של אותה שנה.

גם בבית "אנדרקאבר" וגם ב"יוניקלו", שומרים על שיתוף הפעולה תחת מעטה כבד של סודיות, אך ללא ספק כדאי להמתין לקולקציה הראשונה לאביב-קיץ 2012, שתושק בחורף הקרוב, עם פתיחת חנות הדגל החדשה של "יוניקלו", בגינזה, טוקיו.