לא רק טרנץ': תצוגת "ברברי"
התצוגה של "ברברי" שנערכה בלונדון הייתה השיא של שבוע האופנה, עם שלל מוזמנים, מקניה ווסט ועד סמנתה קמרון, עם בגדים מצוינים ועם כריסטופר ביילי, המעצב שהפך לכוכב הטוויטר הכי גדול בעולם
התצוגה של "ברברי" נחשבת לשיא של שבוע האופנה בלונדון, והשורה הראשונה אתמול (ב'), שכללה בין השאר את סיינה מילר, קניה ווסט, בן קינגסלי ואפילו סמנתה קמרון, הוכיחה שללא ספק מדובר באחד המותגים הגדולים בעולם.
כריסטופר ביילי, שבכל עונה מנסה לקדם את המותג שלו מבחינה טכנולוגית כמעט כמו מבחינה עיצובית, בחר הפעם להעביר את תצוגת אביב-קיץ 2012 באמצעות לייב טוויטינג בטוויטר, כך שמי שישב בבית יכול היה לראות את הבגדים עוד לפני שהם יצאו למסלול התצוגה.

ביילי, המעצב הראשי של בית האופנה שכבר הפך לכוכב בבריטניה, סיפר לאחר התצוגה שכרגע הם עסוקים בכמה פרויקטים גדולים, וביניהם שתי חנויות דגל חדשות בלונדון, שיפתחו לקראת המשחקים האולימפיים. "אנחנו נמצאים בחגיגות לקראת האולימפיאדה", ציין ו"ברברי", שהפכה בשנים האחרונות לאחד המותגים המובילים בעולם האופנה, ללא ספק עומדת להרוויח
הקולקציה המעניינת שהציג ביילי לחודשי הקיץ צפויה כמובן להפוך ללהיט. "נקודת הפתיחה הייתה היצירות של הנרי מור", הסביר ביילי. "בנוסף, רציתי לחגוג את כל מלאכות היד הישנות והיפהפיות כמו קרושה, חריזה ואריגה ביד, דברים שלוקחים זמן ליצור אותם, תוך ניגוד עם הפיתוחים הדיגיטליים והטכנולוגיים שאנחנו עושים".

ואכן, האלמנטים האלה השתלבו באופן מושלם בקולקציה שכללה שמלות קוקטייל, חצאיות מידי סרוגות, סריגים מקושטים בצורות עשויות עץ, ז'קטים וכמובן מעילי הטרנץ' המוכרים, לצד אקססוריז כמו כובעים סרוגים, סנדלי פלטפורמה עם חרוזים ותיקים בעבודת יד.
הצבעוניות, שהושפעה מיצירותיו של האמן הבריטי הנרי מור, נראתה מאוד אפריקאית, כמו גם השימוש הרב בעץ ובחרוזים. צבעים חמים כמו חרדל, כתום, חום וירוק, לצד גוני כחול ולילך, שיצרו לטענת המעצב חיבור בין ההיסטוריה של "ברברי" לבין אותן מלאכות יד עתיקות שהוא מעריך ואוהב.





