תקופת הרנסנס: בית "קארבן" יוצר קלאסיקה עם טוויסט
בית האופנה הצרפתי "קארבן" הוקם ב-1945 כדי ליצור קוטור לנשים צעירות, אבל הפך למותג אלמוני במהלך השנים. כעת, הוא זוכה לקאמבק בזכות המעצב הצעיר גיום הנרי שיוצר קלאסיקה מודרנית איכותית ומפתה

המותג התרחב בשנים שלאחר מכן גם לבגדי ילדים, גברים, תכשיטים ובשמים, ודה טומאסו אפילו עיצבה את מדי הדיילות של "אייר פראנס", אבל למרות ההצלחה העצומה, "קארבן" מעולם לא התברג ברשימת בתי האופנה הגדולים של המאה העשרים, לצד "דיור", "איב סאן לורן", "שאנל" ו"לנוון".

בשנת 1993, כשהייתה בת 84, פרשה דה טומאסו מתפקידה כמעצבת הקריאטיבית והורישה אותו למעצב האיטלקי אנג'לו טלראזי, אך הרנסנס האמיתי התרחש לפני כשנתיים כשלתפקיד המעצב מונה גיום הנרי, שהצליח להפיח רוח חיים במותג הגוסס, ואפילו פתח חנות ראשונה למותג בפריז.
הנרי, 32, שעבד בעבר בבית "ז'יבנשי", יצר

בקולקציות שלו מרפרר הנרי, שכונה לאחרונה "סאן לורן הצעיר", לרעיונות של דה טומאסו, שביססה למשל קולקציות על אלמנטים אפריקאיים או סיניים, או על יצירות אמנות. כיום, הוא מזכיר נשים כמו סימון דה בובואר או רעיונות כמו "חופשה בשווייץ" כחלק מההשראות שלו, ובקולקציית אביב-קיץ 2012 הוא הציג אלמנטים שבטיים בצבעוניות עזה.
"אנחנו מכבדים את המותג, אבל אנחנו לא רוצים לפנות רק לנשים מבוגרות", הסביר. ואכן, "קארבן" הפך חביב על כוכבות צעירות כמו אלכסה צ'אנג, קלואי מורץ, אן התאווי ואמה סטון, לצד מבוגרות יותר כמו דמי מור וקריסטין סקוט תומאס. "לאלכסה ולאמא שלי יש אותו מעיל בצבעים שונים", ציין הנרי לאחרונה. "אני מנסה ליצור בגדים שיתאימו לכולן ויהיו על-זמניים".
- הכירו את המעצבת מרי קטרנצו
