זיקוקים: מעצמת הטרנדים "ריפיינרי29"

בלוג אופנה אחד בשבוע: מתמכרים לעדכונים של ריפיינרי29 - לכל מי שרוצה לקבל את האינפורמציה העדכנית ביותר על אופנה במקום אחד

יערה קידר | 16/1/2012 10:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
כתובת:­­www.refinery29.com

בקצרה: בלוג שהפך למעצמת עדכוני אופנה וטרנדים אונליין.

למי מתאים: לכל מי שמעדיף לקבל את כל האינפורמציה העדכנית על אופנה במקום אחד.

כדאי להיזהר: 1. מהתמכרות. 2. מהרשמה לניוזלטר שעשוי להציף ביותר מארבע התראות ביום.

פוסט אהוב: סקירת הצמידים של עורכי האופנה המובילים בניו יורק - כאן.
צילום מסך מתוך ריפיינרי29
סקירת צמידים מוצלחת צילום מסך מתוך ריפיינרי29

ריפיינרי29
ריפיינרי29 צילום מסך מהבלוג

על הבלוג: ריפיינרי29 הפך בשנים האחרונות לאחת מאבני הפינה החשובות בכל הקשור לאופנה, ליופי ולשופינג. הבלוג הקטן שהחל את דרכו ב-2005 הפך במרוצת השנים למקום האולטימטיבי לגילוי ההתפתחויות האחרונות באופנה, בטרנדים, בשופינג ולתיעוד מתוך תצוגות ואופנת רחוב. בכל יום מעדכן ריפיינרי29 את קוראיו בדיווחים "על הדקה" - ממכירות סמפלים ופתיחות של בוטיקים, דרך חדשות אופנה מרעישות וסקופים, המלצות על שופינג ועד סקירת אמנות, תרבות ולייף סטייל. את כל אלה אוספים בקפידה מומחים שונים שממוקמים בחמש ערים שונות באמריקה - ניו יורק, אל איי, וושינגטון, שיקגו וסן פרנסיסקו.

על פי תפיסת העולם של ריפיינרי29, סטייל הוא לא עוד סתם אובססיה, אלא עולם מהיר שבו הקוראים זקוקים לשיחה עירנית בינם לבין עצמם, ועם מעצבי אופנה ומותגים. את הבלוג הקימו כריסטין ברבריק, כתבת ה"ניו יורקר" ו"הניו יורק טיימס", שייעצה בעבר גם למותגים כאיב סאן לורן, פראדה ואמריקן איגל; ופיליפ וון בוריס, שהיה מוציא לאור. שניהם מאסו בעיתונות המודפסת לפני כשבע שנים, והבינו את חשיבות תוכן האופנה באינטרנט הרבה לפני עולם הרשתות החברתיות. בתחילת הדרך סיקרה ברבריק לבדה חדשות אופנה וקידמה מעצבים חדשים ואנונימיים, בהם אלכסנדר וואנג. עד היום קידום מעצבים חדשים הוא אחד הנושאים
הבולטים שהבלוג עוסק בהם.

את השם ריפיינרי - או בעברית, בית זיקוק - הם בחרו כי לדעתם זה בדיוק מה שהם עושים. "אנחנו מסננים את כל האופנה הטובה וכל מה שקשור בסטייל איכותי מבין כל השטויות שיש ברשת", אמרה ברבריק בראיון ל"בלוק מגזין". "הכותבים שלנו סורקים כמות מטורפת של אינפורמציה על אופנה מדי יום ביומו, כזו שתגרום לראש שלך להסתובב. אבל יותר חשוב מזה, אנחנו קבוצה של עורכים וכותבים שיש להם חושים לגבי מה שווה תשומת לב ומה ראוי לקבל עוד יותר תשומת לב. אינסטינקטים טובים שווים זהב".
 
מבלוג קטן ועצמאי צמח ריפיינרי בתוך שבע שנים לאחד מנקודות האופנה האולטימטיביות. בצוות עובדים היום יותר מ-50 כתבים, עורכי אופנה ובלוגרים, מבקרים בו בחודש ממוצע לא פחות מ-4.3 מיליון גולשים, הוא זכה כבר ל-40 מיליון צפיות בדפים השונים ויותר מ-600 אלף איש ברחבי העולם מנויים לדיווחים היומיים. לריפיינרי נוכחות מרשימה גם בעולם הרשתות החברתיות - פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ואפילו ערוץ מוזיקה בסאונד קלאוד. אחרי שבנה לעצמו קהל נאמן של קוראים באונליין, החל הבלוג למצב את עצמו כאתר וכמגזין לכל דבר. בשנה האחרונה הוא פונה גם אל עולם הרכישות באונליין, לאחר שהחברה גייסה 4.5 מיליון דולר להשקת פלטפורמת מסחר אלקטרוני.

- הצטרפו לעמוד הפייסבוק של סגנון

בואו להמשיך לדבר על זה ב-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הוסף למועדפים

בלוג אופנה אחד בשבוע

לכל הכתבות של הוסף למועדפים

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים