צ'לסי גירל: "בלנסיאגה" במחווה לפטי סמית'
קמפיין הקיץ של "בלנסיאגה" שצילם סטיבן מייזל משחזר את התקופה שבה פטי סמית' התגוררה במלון צ'לסי בניו יורק ויוצר מחווה מרתקת לזמרת

- לצפייה באימג'ים של סמית' מתוך הספר
ב-2010 סמית' הוציאה אוטוביוגרפיה בשם Just Kids, שמתמקדת בחייה המשותפים עם מייפלת'ורפ בצ'לסי הוטל בניו יורק. השניים חיו במלון המפורסם חיי אמנים עניים אך מאושרים. גם ספר הצילומים של האמנית ג'ודי לין, "פטי סמית' 1969־1976", שהוא מעין הרחבה לאוטוביוגרפיה ושראה אור במרץ האחרון, עוקב אחרי חייה במלון הניו יורקי לפני הפיכתה למוזיקאית מן המניין. תקופה זו בחייה של סמית' הייתה יצירתית במיוחד כשהיא חיפשה שיתופי פעולה אמנותיים כמו זה עם לין, או כפי שהיא כותבת באחרית הדבר לספר: "ממש רציתי להיות הדוגמנית של ג'ודי ושתהיה לי הזדמנות לעבוד עם אמנית אמיתית. הרגשתי מוגנת בתוך האווירה שיצרנו ביחד. היה לה נרטיב פנימי. הפקנו את הסרט שלנו, עם ובלי המצלמה".
סמית' מוכיחה בצילומים של לין שגם ללא איפור, עיצוב שיער או תאורה היא הייתה כוכבת עם סטייל ייחודי שרק חיכתה לפרוץ החוצה, או במילותיה של סמית': "לפני הרבה שנים היינו תמימים ויפים וכל דבר שדמיינו שנוכל להיות".

נראה שצלם-העל סטיבן מייזל, שאחראי על קמפיין "בלנסיאגה" לקיץ הקרוב, קיבל השראה מסמית'. כבר במאי האחרון צילם מייזל עבור "ווג" האיטלקי הפקת אופנה מדוברת שהצדיעה לצ'לסי הוטל ובמרכזה עמדה הדוגמנית בת ה-47 קריסטן מקמנאמי. לקמפיין של "בלנסיאגה" מייזל החליט לצלם את הכוכבת החדשה בשכונה, הדוגמנית ההולנדית לאורה קמפמן בעלת האפיל האנדרוגיני. שיערה של קמפמן סופר בסגנון פטי סמית' במיוחד עבור ההפקה ויחד עם האנרגיה הנערית שלה נוצרה תחושה של גלגול מודרני של סמית'.
בקמפיין, קמפמן ודוגמניות נוספות מצולמות על רקע חדר מבולגן שעוצב כולו בלבן על לבן. הדוגמניות מתהלכות בחדר שנתון בכאוס מוחלט תוך כדי שהן נתקלות בנעליים, ספרים, מחברות ובחפצים שזרוקים על הרצפה באי-סדר מסוגנן לתפארת. הצוות של
אמנם הדירה שבה צולם הקמפיין נראית קצת יותר אפר קלאס מאשר זו שבה התגוררה סמית', אבל גם סמית' עצמה לובשת כיום בעיקר את עיצוביה של המעצבת הבלגית הנחשבת אן דמולמיסטר. כשאמנות עוסקת באמנות אפשר להפליג עימה למחוזות הדמיון, ואין ספק שהחזון שמייזל, גסקייה וסאוה יצרו בהשראת סמית' הוא קצת הרבה יותר לבן, נקי וצרפתי מהמקור.

