הקו הירוק: H&M משיקים קו אקולוגי יוקרתי
H&M הבינו שהלקוחות שלהם רוצים להיות אקולוגיים אבל אלגנטיים, והוציאו במסגרת הקו המצפוני שלהם קולקציה בהשראת השטיח האדום

הז'קט יעלה לכן 349 שקל. אמנדה סייפריד גטי אימג'ס
אלא שבחברה החליטו לערבב שמחה בשמחה והוציאו במסגרת קו הקונצ'ס - מצפון - הקו הירוק שלהם, קולקציה בהשראת השטיח האדום, המתאפיינת בקו פחות מסחרי מהרגיל, וכוללת שמלות ערב ארוכות וקצרות בצבעים נועזים ובגזרות מאתגרות לצד חולצות, מכנסונים וחצאיות שמשלימים את סדר היום האדג'י. בייחוד בולטת חצאית עיפרון קצרה שנוספו לה כנפות מתנפנפות עד הרצפה ושמלת ערב באורך מקסי שחצאיתה בנויה מקומות-קומות של שפע בד. כל הטוב הזה עשוי בדים טבעיים כמו כותנה וטנסל.
את מי מחפשת ענקית הביגוד לעניין? ספק אם קהל הלקוחות שרואה בה מעוז נוח של טי-שירטס וג'ינס במחירים נגישים מחפש שמלות ערב שמחירן גבוה מהנהוג ברשת. נראה שהחברה מצטרפת לטרנד של חברות מסחריות שפוזלות ללקוח המתוחכם. לפני כחודשיים הופיעה מישל וויליאמס על אחד מהשטיחים האדומים בשמלה קלאסית בשחור-לבן בעיצוב H&M. הבחירה ההיא, שנראתה אז תמוהה, עשויה - אם יצליחו במשימתם - להפוך ללגיטימית והגיונית. אגב, השמלה של וויליאמס תהיה חלק מהשמלות שיופיעו בקו החדש, לצד פריטים שלבשו בחודשים האחרונים אמנדה סייפריד וויולה דייוויס.

שמלה מהקולקציה, 1,799 שקל
קספר קספרצ'יק
על פי דיווחים, ב-H&M שוקלים להמשיך עם הקו היוקרתי מעבר לקולקציית הקפסולה הנוכחית, בגזרות שיתאימו לשטיח האדום, בבדים מאיכות גבוהה יותר, וכמובן במחירים שיעלו בהתאם. גם בישראל נרשמת פזילה כזאת של חברות מסחריות ללקוחות שמחפשים יותר. לאחרונה השקיעה "קסטרו" משאבים רבים במיתוג הקו החדש, קסטרו בלאק, שמיועד
ללקוחות ה"סמארט".
אם הקולקציה, שתימכר החל מ-12 באפריל ב-140 סניפים בעולם כולל בסניף קניון עזריאלי בתל אביב, תצביע על איכות גימור שונה מהנהוג ברשת, ייתכן ש-H&M יצליחו לנגוס בנתח השוק שאליו הזדחלו בעבר רק "מנגו" ו-zara. מעניין מה יישאר אז למעצבים המקומיים שרצים על דימוי האיכות והתחכום.

שמלה, 1,199 שקל
קספר קספרצ'יק

שמלה, 499 שקל
קספר קספרצ'יק
