יאדים למעלה: מאפר העל החדש של עולם האופנה
המאפר יאדים קרנזה, הכוכב העולה של תעשיית האופנה, מונה לאחרונה לתפקיד הנחשק והיוקרתי - המאפר הראשי של בית האופנה "דיור"

- עשו לייק לעמוד הפייסבוק של סגנון
כמו כן יאדים אחראי על שער גיליון אפריל של "ווג" פריז בכיכובה של דוצן קרוס שצילם דיוויד סימס, ועבודותיו הופיעו גם ב"ווג" בריטניה ורוסיה, ובמגזינים 10, V ו-W. בעונה הנוכחית הוא מופקד גם על האיפור בקמפיין האביזרים של "קלווין קליין ג'ינס" בכיכובה של טוני גארן וכמו כן גם על הקמפיין הבוהק בצבעוניותו של בית "קנזו" המחודש ובו מככבת הסופר-מודל המיתולוגית אלק ווק.
אך אין ספק שנקודת המפנה בקריירה שלו היה היום שבו מונה למאפר הראשי של בית "דיור". לרגל הכתרתו לתפקיד הנחשק הוא שיתף פעולה פעם נוספת עם "דייזד אנד קונפיוזד" ובגיליון יוני יצר הפקת אופנה מרשימה שכל כולה הצדעה למאייר הראשי של בית "דיור" בעבר, רנה גרואו.

גרואו, שמת בשנת 2004 בגיל 95, הוביל במשך שנים רבות את האופנה הפריזאית בזכות האיורים שהקדימו בשנות אור את זמנם. הוא עבד עם מגזינים כגון "מארי קלייר" ו"ל'אופיסייל" בעידן שקדם לצילומי האופנה ובו מאיירים כמוהו נחשבו לכל יכולים. כמו כן הוא אייר קמפיינים לבתי אופנה רבים, בהם "בלמן", "סקיאפרלי", "רושאס", "ז'יבנשי", "לנוון", "בלנסיאגה" וגם פוסטרים למולן רוז' וללידו בפריז, לאייר פרנס, למרטיני ואת הפוסטר האייקוני לסרטו של פליני "לה דולצ'ה ויטה".

אך יותר מכול סגנונו של גרואו מזוהה עם בית "דיור": גרואו וכריסטיאן דיור חברו יחד בתחילת דרכם ויצרו דימויים דרמטיים ומודרניים להפליא. גרואו הצליח ליצור עולם שלם במשיכת מכחול פשוטה כשהמתח באיוריו נוצר באמצעות שימוש בצבעים כאדום ושחור.
בהפקה בהשראת גרואו שצולמה על ידי דניאל ג'קסון, ניסה יאדים לחקות את משיכת המכחול הייחודית של גרואו על פניהן של הדוגמניות, ובראיון טען ש"תמיד הערצתי את עבודתו של רנה גרואו, הוא היה אחד המובילים
על מינויו למאפר הבית של בית האופנה המיתולוגי סיפר כי "מסייה 'דיור' נחשב למעין מורד בתקופתו. הוא יצר צלליות נועזות, והדרך שבה השתמש בבדים עשתה מהפכה בתעשייה. אני נרגש מאוד להביא חלק מהרוח המרדנית לחברה. אני גם חושב שזה זמן מרתק עבור בית האופנה עם מינויו של ראף סימונס למנהל אמנותי וזה זמן מעולה להצטרף אליה".
יאדים קרנזה, ממוצא מקסיקני-אמריקאי ובעל שורשים פקיסטניים, נולד בסן דייגו. דרכו לפסגת עולם האיפור לא הייתה קלה: הוא החל כמוכר בחנות של חברת האיפור "מ.א.ק" ומאוחר יותר הצטרף לצוות המאפרים של החברה. יאדים שאף לבטא יותר יצירתיות ולכן החל לטוס על חשבונו לתצוגות במילאנו ובפריז שם התגורר באכסניות זולות. הוא כתב מיילים לכל הסוכנים בתחום והתחנן שייתנו לו צ'אנס לאפר בתצוגות האופנה הנחשבות. תחילה ההיענות הייתה דלה, אך לאחר כמה עונות וכשהבינו שמדובר בבחור כשרוני החלו להזמין את שירותיו.

התקופה הקשה הזו לא זכורה לו לרעה, אלא כחוויה מסעירה. למזלו, קיבל לבסוף משרה קבועה בצוות התצוגות של מאפרת העל פט מקגראת, שמופקד בין היתר על תצוגות נחשבות כמו אלה של "פראדה" ו"דיור". בהמשך אף מונה לאסיסטנט הקבוע שלה. לדעתו, העבודה לצדה הייתה בית הספר הטוב ביותר.
בשנת 2011 עזב יאדים את החממה של מקגראת ופצח בקריירת סולו. מאז זינק מעמדו לשמים בזכות פרויקטים עם צלמים כדוגמת שריף האמזה, טום מונרו ועוד. באפריל 2012 הוכתר על ידי "ווג" פריז, יחד עם מאפרים ומעצבי שיער נוספים, לאחד מכוכבי העתיד בתחום.
ההשראות שלו מגיעות מעולם האמנות, הקולנוע, הספרות והרחוב בניו יורק. האסתטיקה שלו מתגרה בגבולות, הוא מברך על טעויות וחושב שיופי חייב להיות מוזר: "אני אוהב דברים שהם קצת אוף, אני אוהב יופי עם צד אפל". כעת, עם הגיעו לפסגה, הוא מספק עצה מועילה למאפרים חדשים בתחום: "העצה הכי טובה שלי לאנשים מתחילים היא ללכת להיות אסיסטנט. מצאו אמנים שאתם מעריכים ונסו לעבוד איתם, זו הדרך הטובה ביותר ללמוד את הביזנס".
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום אופנה-
