מה גברים רוצים: שישה פריטים מחפשים חבר
מה ללבוש, לשתות, לנעול ולענוד הקיץ אם אתה גבר אמיתי. שחר סריג עם שישה פריטים לעונה החמה שלא כדאי לכם לפספס

- עשו לייק לעמוד הפייסבוק של סגנון
כידוע לכל דייר במזרח התיכון, השמש עשויה להיות גורם עוין. כל אופטומטריסט זוטא ישלח אתכם להתחמש במשקפי שמש שיגרמו לכם להיות מסוגלים להמשיך ולראות. אלה הנכונים, כפי שטובעת האמרה "לראות במשקפיים ורודים את העולם", ייתנו יותר מהגנה, הם יצבעו את הכול בגוונים יפים יותר וכמובן יגרמו לכם להיראות טוב.
המותג "לז'ר סוסייטי" הוא היוקרה שביוקרה. המעצב שיין
מה: המשקפיים היוקרתיים של "לז'ר סוסייטי" מבית דיוק אופטיקס.
כמה: 10,000-6,000 שקל.
איפה: בית לוטם, אזור התעשייה שילת.

השחקן ג'רמי איירונס, שמככב עכשיו כפטריארך האכזרי אך המורכב והמיוסר של משפחת בורג'ה, אמר פעם בראיון: "תמיד כשמצאתי את עצמי בסיטואציה שבה אני עושה אותו דבר כמו שש מאות אנשים נוספים, או מוכרח ללבוש אותו דבר כמו שש מאות אנשים נוספים, מצאתי דרכים להיות מעט שונה. בין שזה היה ללכת עם בטנה אדומה בז'קט שאני לובש ובין ללכת בנעליים אדומות".
אם מתייחסים לאמירה "אתה מה שאתה לובש" אז הרי גברים ג'נריים לובשים בגדים ג'נריים. זה נכון שמה שאתם לובשים ואוכלים לא צריך להגדיר אתכם, גם לא העבודה, המעמד ומצב חשבון הבנק. כל אלה יכולים להחוות כתסמינים שוליים לאישיות הייחודית כפתית שלג שאולי יש לכל אחד ואחד. עם זאת, יש הנאה מיוחדת בחשיבה על הפרטים הקטנים. ונעליים הם אקססורי שיכול להיות מפלט יצירתי משובח לגברים שלא מרגישים בנוח עם כל פריט לבוש שיגרום להם להתבלט.
לבחור החביב מאוד בבוטיק אברהם בכיכר המדינה יש תמיד פריטים שווים במיוחד, כאלה שהם מותגי איכות, אך לא מהסוג שמייצר יוקרה דרך השם אלא דרך הנראות של הפריט עצמו. העונה אפשר למצוא שם מוקסינים של דוקאלס. אולי זו לא הדרך הזולה ביותר לגרום לכם להרגיש מיוחדים, אבל זו אחת מהדרכים המוצלחות יותר ללא ספק.
מה: מוקסינים של "דוקאלס".
כמה: 1,790 שקל
איפה: בוטיק אברהם בכיכר המדינה בתל אביב.

הסמוראי הנודע מיאמוטו מוסאשי כתב בספר "חמש הטבעות": "הן בלוחמה והן בחיי היומיום עליך להיות החלטי אך שלו. התמודד עם המצב ללא מתח והימנע מפזיזות. כשרוחך מיושבת אך לא משוחדת. אפילו שרוחך שלווה אל תיתן מנוח לגופך, ושגופך שלו - אל תרפה רוחך".

חברת "סנטורי" הייתה הראשונה שניצלה את האקלים המושלם בעמק יאמאזאקי כדי ליישן אותו. למעשה המקום נחשב למזקקת הוויסקי הראשונה שקמה מחוץ לגבולות סקוטלנד. הסינגל מאלט שלהם הוא לא פחות מאלוהי. הוא שוהה בחביות משלושה סוגי עץ שונים: אלון אמריקאי, אלון ספרדי ועץ מיזונרא (הגרסה היפנית לעץ אלון). יש לו גוף בינוני וצבע בהיר, אך חשוב מזה, הוא נחשב לפנינה אמיתית בקרב אוהבי המשקה ובכוחו להשקיט את המתח התמידי שמתלווה להוויה הגברית.
מה: וויסקי יאמאזאקי 12.
כמה: 820 שקל.
איפה: בחנויות אלכוהול מובחרות.

סביר להניח שלקחת סכין לכל מקום זה לא רעיון טוב מכל מיני בחינות, ומובן שלא נרצה לתמוך בפרצי אלימות בלתי מבוקרת ובחימוש נגד הזולת. אך בכל זאת, אם אינכם מתכננים לצאת במסע נקמה רווי עצבים באדם כזה או אחר, ואם יש לכם שליטה מלאה במזגכם, יש משהו מקסים באלגנטיות של אולרים. מלבד העובדה שהם מייצגים גבריות רבת תושייה, אפשר להשתמש בהם באותם רגעים קטנים שדורשים, נאמר, פתיחת שקית מזון סרבנית או בקבוק בירה סורר.
חברת "ויקטורינוקס" השוויצרית היא המוּכרת ביותר בתחום האולרים. הם ידועים כסוג של ארגזי כלי עבודה עצומים שנדחסו לכדי קפסולה קלה ונוחה שאפשר לקחת לכל מקום. במובן הזה הם יכולים לממש את הפנטזיה להסתובב עם חגורת כלי עבודה לאורך כל היום. אפשר להשיג עכשיו את האולר שלהם שמיועד כביכול גם למתגייסים וגם ל"פרויקטים של הצלה ושירותי חירום". פתיחת בקבוק יין באמצעות הפותחן שנמצא באולר בהחלט עונה על הקריטריונים הקשוחים.
מה: אולר מסוקס של "ויקטורינוקס".
כמה: 275 שקל.
איפה: בחנויות הנבחרות.

הצייר אפרים משה ליליין נחשב ל"צייר הציוני הראשון". הוא פעל בגרמניה בתחילת המאה הקודמת, כלומר באזור שנת 1900, ושילב דימויים ארוטיים יחד עם הגות יהודית והכל בארט דקו מסוגנן להפליא. עבודותיו לא ממש זכו להיכנס לקנון הבלתי קיים של אמנות ישראלית, והוא נשכח במידה רבה.

העידן העכשווי ניכס לעצמו את התחושה לפיה אין מספיק זמן כדי לעשות את כל מה שאנחנו רוצים. תחושה זו התחדדה בעקבות התפתחויות טכנולוגיות שונות, אך יש לה אינספור תקדימים. יותר זמן הוא לפיכך מתנה מושלמת לכל אדם. שעונים יכולים להיות הדבר הקרוב ביותר שאפשר לתת לאחרים ולעצמנו, אך אלו לרוב יכולים להיחוות כקרים ומכאניים.
המותג SEAH מוציא שעונים עם טוויסט קטן. יש עליהם סימנים אסטרולוגיים. תוספת פעוטה זו בתוך הקשר שונה מביאה למוצר משובב לגמרי. העובדה שמייצרים אותם במהדורות מוגבלות ושניכר שמושקעות בהם לא מעט אהבה ותשומת לב גם עוזרת להפוך אותם ליצירות אישיות ולמושאי תשוקה.
מה: שעוני SEAH.
כמה: החל מ-5,530 שקל.
איפה: באתר
לאונרדו דה וינצ'י, האמן ואיש הרנסנס הנודע, כתב בספר על אמנות ועל טבע על חוויה שעבר בעומדו בפתחה של מערה ליד הים. הטקסט הולך בערך כך: "שוטטתי המשך זמן רב ליד הסלעים השחורים ונעמדתי בהשתהות ובפליאה מול הפתח. כופפתי את הגב שלי והנחתי את ידי השמאלית על ברכי. עם ידי הימנית כיסיתי את עיני. החלפתי צדדים וניסיתי לראות מעבר לחושך של המערה, אבל לא ראיתי דבר. אחרי ששהיתי שם לרגע ארוך עלו בי שני רגשות חזקים, פחד ותשוקה. פחד מפני החושך המאיים של המערה, ותשוקה לראות את כל הדברים המופלאים שעשויים להימצא בתוכה".

בשנת 1996 ג'ורג'יו ארמני השיק את הבושם "אקווה דה ג'יו אסנצה" שנעשה, לפי הצהרת המעצב, בהשראת הים התיכון. הוא נהפך די במהרה למותג קלאסי החביב על גברים מהסוג שאנחנו מוקירים. כלומר כאלו בעלי אמצעים. כעת יוצאת לבושם גרסת או דה פרפיום - כלומר מרוכזת יותר. התו העליון שלה מכיל תמצית ברגמוט סיציליאני, התו האמצעי יסמין, ריחן ומרווה, והבסיס ענבר אפור.
מה: בושם "אקווה דה ג'יו אסנצה" של ארמני.
כמה: 630 שקל.
איפה: ברשתות הפארם באשר הן.

