קמפיין עם קארה דלווין שלא מותיר מקום לדמיון
בושם חדש מבית טום פורד יושק בקרוב וזו סיבה טובה לצלם את הדוגמנית הבריטית הכי רותחת בעולם רק עם איפור ולק שחור. והאם השער של ווג הבריטי מבשר על שנת היופי שלה?
עוד ידיעות ב nrg סגנון:
- חם בחוץ? בואו לים: החוף הממוזג של ישראל
- "הארוס שלי זייף את מותו כדי להיפטר מהחתונה"
תמונת הקמפיין החדש שיצא לעולם אתמול (ד') בכיכובה של הדוגמנית הכי לוהטת בשוק, עוצבה על ידי הצלם והבמאי מריו סורנטי. הדוגמנית הבריטית שחגגה בשבוע שעבר 22 אביבים, התמקמה לאחרונה בראש רשימת מאה הדוגמניות המרוויחות בעולם.

לא ברור עד כמה הרשימה שהתפרסמה באתר אמריקאי שנקרא "פיפל וויז מאני" אמינה ועל פיו הבריטית היפהפייה מרווחיה 46 מיליון דולר בשנה בעוד על-פי המגזין היוקרתי "פורבס" היא מרוויחה 'רק' 3.5 מיליון דולרים בשנה. לכל הדעות, אין כל ספק שהקמפיין האחרון שלשל לכיסה לא מעט מזומנים.
זו איננה הפעם הראשונה לדלווין בה היא מופיעה בעירום לקמפיין אופנה. ב-2013, היא התפשטה לקמפיין של מארק ג'ייקובס שבין היתר העלה למודעות את נזקי החשיפה לשמש וסרטן העור,

מאות השערים עליהם התנוססה דלווין בשלוש השנים האחרונות היו רק הקדמה לשער הנוכחי של גיליון ספטמבר במגזין ווג בריטניה. מדובר באחד השערים החשובים של השנה,
הקאבר של גיליון ספטמבר הוא מושא חלומותיה של כל כוכבת, ודלווין שהיא לא ספק אחת הדוגמנוית הכי נכונות בעולם האופנה, יכולה בהחלט להיות גאה בעצמה על שזכתה לקטוף אותו כאשר היא משתרעת לבדה על הגיליון הגדול בהיסטוריה של המגזין בן ה-460 עמודים.
צלם האופנה הנודע מריו טסטינו ודלווין נפגשו על סט הצילומים הזה, כשהיא לבושה בשמלת עור ומשי של לואי ויטון שעלותה נאמדת ב-3,500 פאונד (למעלה מ-20 אלף שקל). עם עייני החתול המדהימות שלה ואיליינר המדגיש אותן, שיער פרוע במראה טבעי - הלוק הכללי שמתקבל הוא בסטייל שנות ה-70. אז האם מדובר ביורשת העצר האמיתית של הממלכה הבריטית? נכון להיום, נראה שכן.
