מה עושה פרסומת ענק על שמלת כלה?

קורטני מקנזי וג'אמיל נוואלזוג החליטו לא לוותר על חתונת חלומותיהם, ויש להם הרבה חלומות. יקרים. הם הציעו לחברות מסחריות לתת חסויות למסע החתונה שלהם שיהפוך לחגיגה פרסומית גדולה. הדובדבן שבקצפת - שטח פרסומי על גבי שמלת הכלה

nrg סגנון | 27/8/2014 22:33 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הכלה שמכרה את השמלה שלה: מסתבר שלא רק בישראל זוגות מתקשים לממן את החתונה שלהם, בטח כשמדובר בחתונת חלומות. קורטני מקנזי וג'אמיל נוואלזוג המתגוררים בפלורידה, מצאו דרך מקורית מאד לגייס את המזומנים. השניים גורסים שאם חסויות טובות לכדורגל ולחולצות סוף כיתה י"ב, זה כנראה טוב גם בשבילם.

עוד כותרות ב-nrg סגנון:
-­צבע אדום בספרד: 125 טון עגבניות בקרב רחוב
- זארה: "נשמיד את חולצות הטלאי הצהוב"
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

לזוג יש במשותף 30 אלף עוקבים ברשתות החברתיות, לצורך העניין הודעת הנישואין של מקנזי גרפה יותר מ-40 אלף לייקים, כך שהשניים החליטו לנצל את הפלטפורמה הזאת כדי לממש את החלום ולהשיג את חתונת חלומותיהם.
צילום מסך
''להפוך את מסע החתונה שלהם לחגיגה פרסומית אחת גדולה''. צילום מסך

בני הזוג מתעתדים להתחתן בתאילנד בדצמבר הקרוב ובכוונתם להפוך את מסע החתונה שלהם לחגיגה פרסומית אחת גדולה. בתכנון 11 ימים בבנגקוק ופוקט, צלילה, רכיבה על פילים ורפטינג נהר. "בכל הטיול נפרסם ציוצים ותמונות אינסטגרם עם האשטגים",
אמרה קורטני בקריאה לחברות מסחריות גדולות להשתתף בהוצאות החתונה. כמו כן, כל החולצות שילבשו בני הזוג במהלך ירח הדבש שלהם תהיינה מגובות בפרסומן של חברות מסחריות שתבחרנה לתת חסויות, כך שכל צילום תהיה פרסומת קטנה. השניים מתכננים להשתמש בחלק מהכסף שיגויס למטרות צדקה.
פיל עם פחיות JUST MARRIED

בפרס הגדול - שטח פרסומי שיוקצה בשמלתה של הכלה ובחליפת הטוקסידו של החתן, תזכה החברה שתשלם בעבור התענוג, 30 אלף דולר. חסויות הכוללות אזכורים באתר האינטרנט של החתונה שקם לצורך העניין ינועו בין 500 ל-5,000 דולר. ובתאילנד כמו בתאילנד, במקום מכונית עם פחיות "JUST MARRIED", הזמינו בני הזוג פיל שילווה אותם וישמש, איך לא, כשטח פרסומי.
 

צילום מסך
''30 אלף דולר והמקום הזה בשמלה, שלך''. צילום מסך

"לג'אמיל יש משפחה גדולה ולי עוד יותר. כשישבנו על רשימת האורחים הגענו בלי למצמץ ל-250 אנשים, אבל אז חשבנו שאנחנו פשוט רוצים שהחתונה שלנו תהיה כיף גדול".

כמובן שמהלכם של בני הזוג ספג גם ביקורות, אבל לא משהו מספיק רציני כדי להניא אותם מהמטרה שלהם. "אנחנו חדשניים, מה רע בכך?" שואלת מקנזי, כיום יזמית ולפני שנים אחדות מיס ג'מייקה, "קיבלנו המון מיילים מחתנים וכלות שכתבו לנו שהם היו רוצים לעשות את אותו הדבר בדיוק. בסופו של דבר זו החתונה שלנו ואנחנו נעשה אותה בדרך שלנו". 

צילום מסך
''אנחנו חדשניים''. צילום מסך
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק