מה עושה פרסומת ענק על שמלת כלה?
קורטני מקנזי וג'אמיל נוואלזוג החליטו לא לוותר על חתונת חלומותיהם, ויש להם הרבה חלומות. יקרים. הם הציעו לחברות מסחריות לתת חסויות למסע החתונה שלהם שיהפוך לחגיגה פרסומית גדולה. הדובדבן שבקצפת - שטח פרסומי על גבי שמלת הכלה
עוד כותרות ב-nrg סגנון:
-צבע אדום בספרד: 125 טון עגבניות בקרב רחוב
- זארה: "נשמיד את חולצות הטלאי הצהוב"
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
לזוג יש במשותף 30 אלף עוקבים ברשתות החברתיות, לצורך העניין הודעת הנישואין של מקנזי גרפה יותר מ-40 אלף לייקים, כך שהשניים החליטו לנצל את הפלטפורמה הזאת כדי לממש את החלום ולהשיג את חתונת חלומותיהם.

''להפוך את מסע החתונה שלהם לחגיגה פרסומית אחת גדולה''.
צילום מסך
בני הזוג מתעתדים להתחתן בתאילנד בדצמבר הקרוב ובכוונתם להפוך את מסע החתונה שלהם לחגיגה פרסומית אחת גדולה. בתכנון 11 ימים בבנגקוק ופוקט, צלילה, רכיבה על פילים ורפטינג נהר. "בכל הטיול נפרסם ציוצים ותמונות אינסטגרם עם האשטגים",
פיל עם פחיות JUST MARRIED
בפרס הגדול - שטח פרסומי שיוקצה בשמלתה של הכלה ובחליפת הטוקסידו של החתן, תזכה החברה שתשלם בעבור התענוג, 30 אלף דולר. חסויות הכוללות אזכורים באתר האינטרנט של החתונה שקם לצורך העניין ינועו בין 500 ל-5,000 דולר. ובתאילנד כמו בתאילנד, במקום מכונית עם פחיות "JUST MARRIED", הזמינו בני הזוג פיל שילווה אותם וישמש, איך לא, כשטח פרסומי.

''30 אלף דולר והמקום הזה בשמלה, שלך''.
צילום מסך
"לג'אמיל יש משפחה גדולה ולי עוד יותר. כשישבנו על רשימת האורחים הגענו בלי למצמץ ל-250 אנשים, אבל אז חשבנו שאנחנו פשוט רוצים שהחתונה שלנו תהיה כיף גדול".
כמובן שמהלכם של בני הזוג ספג גם ביקורות, אבל לא משהו מספיק רציני כדי להניא אותם מהמטרה שלהם. "אנחנו חדשניים, מה רע בכך?" שואלת מקנזי, כיום יזמית ולפני שנים אחדות מיס ג'מייקה, "קיבלנו המון מיילים מחתנים וכלות שכתבו לנו שהם היו רוצים לעשות את אותו הדבר בדיוק. בסופו של דבר זו החתונה שלנו ואנחנו נעשה אותה בדרך שלנו".

''אנחנו חדשניים''.
צילום מסך