צפו: גברים הם המין החזק? לא ברשת

גברים אולי יכולים להרים משקולות אבל בכל הנוגע לרשתות החברתיות נשים הן המין החזק. לרגל יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים קבלו מקבץ סרטונים להעצמה נשית

ניר לבני | 15/11/2014 18:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מחקרים מראים כי נשים יותר פעילות ברשתות החברתיות. הן משתמשות יותר בפייסבוק, וב-tumblr, הרבה-הרבה יותר ב-pintrest ובאינסטגרם, מעט יותר בטוויטר ורק בלינקדאין הגברים שולטים. כבר פה מתעוררת השאלה: האם זה מקרי שדווקא ברשת הנטוורקינג העסקי, עם נוכחות רבה לסקטור הטכנולוגי, הגברים הם המין הדומיננטי?

עוד כותרות ב-nrg:
"לא ככה רציתי להראות אחרי שירדתי 70 קילו"
"נתקלח מחר": מונולוג של אמא בלי בושה
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
 
צילום מתוך יוטיוב
לרוץ כמו ילדה צילום מתוך יוטיוב
 
בכל אופן, לאחרונה, אנחנו עדים ליותר ויותר מהלכים עוצרי נשימה שעוסקים בהעצמה נשית - בעד נשים, בעד שוויון מלא, נגד הפליה, נגד אלימות ומתן דגש על כוחה של אשה. כמובן שנשים שמחות להפיץ מסרים כאלה, ולשגרר מותגים שלוחמים את מלחמתן.

לרגל יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים שיחול החודש (25.11), הנה כמה דוגמאות נפלאות:

WTF??!!

הפרוייקט המדהים (FCKH8 (Fuck Hate שם לו למטרה להילחם בשנאה מכל מיני סוגים. ליין הסרטונים המתריסים שלהם כבש את הרשת וסביר להניח שהעלה את המודעות לנושא, כמובן שכל סרט נחתם בהפניה לאתר FCKH8.com, שם ניתן למצוא ליין שלם של אקססוריז ופריטי אופנה מדליקים, שנמכרים במטרה לגייס תרומות.

בסרטון המצויין הבא ניתן לצפות בילדות בנות 6 משתמשות בשפה מלוכלכת. המטרה היא להעלות את המודעות לאפליה נגד נשים, או כמו שהמפיק היטיב להסביר: "הסטטיסטיקות שמראות כי 1 מתוך 5 נשים מותקפת מינית או נאנסת, נראות לחברה פחות פוגעניות ממילים גסות, ואנחנו מרוצים מכך שהילדות מסבות תשומת לב לחוסר האיזון". הצליח לו.
 













 
*13 מיליון צפיות בעמוד הפייסבוק של FCKH8.

לרוץ כמו ילדה

always, הוא מותג לנשים שמזה שנים מתמקד במסר של הענקת ביטחון לנשים באותם ימים בעייתיים. אז השנה, במקום לדבר על המוצר עצמו, על הכנפיים הגמישות וקלוז אפס על ג'ל כחול שאינו נוזל, הם החליטו לעשות מעשה: כידוע, נערות בגיל ההתבגרות מאבדות מהביטחון העצמי שלהם, ופרוקטר&גמבל החליטה הפעם לנסות לשנות את זה הלכה למעשה. בסרטון הם ממחישים איך אנחנו מפרשים את את המשפט: "את/ה עושה את זה כמו ילדה". השפלה? הקנטה? סוג של קללה.
 














צפיות: 50,622,118

ההשראה של וריזון

66% מהבנות בכיתה ד' אומרות שהן אוהבות מדעים ומתמטיקה, אבל רק 18% מבוגרי הנדסה בקולג'ים הן למעשה בוגרות. וריזון רוצה לעודד נשים להשתלב בתעשיית ההייטק וקוראת להורים להפסיק להתנהג אליהן כמו פרינססות מוגבלות כבר מגיל 0, כי למילים יש כוח עצום. הגיוני.
 













 
צפיות: 3,714,431

10 שעות מטרידות בניו יורק

שאלתם את עצמכם פעם איך זה להיות בחורה ולהסתובב ברחובות ניו יורק? הסרטון הדוקומנטרי הבא, כבש את הרשת והשיג עשרות מיליוני צפיות בתוך מספר ימים. הסרטון המטריד ממחיש בצורה מרתקת את הלגיטימציה שהחברה נותנת להטרדה מינית, כאילו היה זה שעשועון נושא פרסים. חפשו ביו טיוב ותמצאו אינספור ספופים: 10 שעות הליכה בניו יורק כגבר, כבטמן וכו'. שווה.
 


 
צפיות: 33,775,210

וקצת הומור נשי על נקודה כאובה לסיום

גורפינקל ואוטס, הרכב של שתי זמרות קומיקאיות ( Kate Micucciו- Riki Lindhome) בעלות חוש הומור בריא במיוחד, בשיר קורע שמתאר את ההבדל בין בחורה בת 31 לבחורה בת 29. הקידומת והשעון הביולוגי המתקתק הוא תולדה של לחץ וקבעון חברתי, או משהו מובנה אצל כל אשה צעירה? לא יודע. אבל אותי הן פשוט קורעות.
 




























• ניר לבני הוא המנכ"ל ובעלים של Boolba digital marketing, סוכנות פרסום המתמחה בשיווק, ביצירת תוכן אינטרנטי ובהפצתו.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק