אורחי מלון פרסמו ביקורת שלילית ברשת ונקנסו

לא נהנית ספר לחבריך? לא אם אתה אורח במלון ברודווי בבלאקפול. זוג שפרסם ביקורת שלילית באינטרנט על המלון הופתע לגלות שמכרטיס האשראי שלו נגבה קנס בגובה 64 ליש"ט

nrg סגנון | 19/11/2014 10:26 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
האינטרנט הביא ברכה גדולה לחיי התיירים. לפני שמזמינים מקום לינה אפשר למצוא ברשת ביקורות מפורטות על כל מלון. לא צריך להיות ניזונים מתמונות שהמלון צילם לפני עשר שנים ולהחליט רק על בסיס המידע שהמלון נותן, כל גולש יכול להיכנס לרשת ולראות בדיוק מה חשב מי שהיה במלון ושהה בו. איך היה האוכל, מה מצב נקיון המגבות והאם המלצרים שיכורים.

עוד כותרות ב-nrg:
הפריזו: אסור לצלם את מגדל אייפל בלילה
צפו: רכבת ההרים הכי גבוהה ומפחידה בעולם
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
 
פייסבוק
מיטות מימי תיבת נוח. מלון ברודווי בבלאקפול פייסבוק
 
טוני וג'אן ג'נקינסון בני ה-63, יצאו באוגוסט האחרון לנפוש של לילה אחד במלון "ברודווי" בבלאקפול. הם מאוד לא נהנו, כל כך לא נהנו שהם רצו לחסוך לתיירים אחרים את עוגמת הנפש, הם טרחו להיכנס לאתר הפופולארי  TRIP ADVISOR ולכתוב שם בדיוק מה הם חשבו על השהות במלון: "מלון מטונף, רקוב ומסריח" כתב הבעל והרחיב: "הטפטים מתקלפים מהקירות, השטיחים מרוטים, מלוכלכים ומוכתמים. המיטה בכלל משהו מיוחד, אני חושב שהוציאו אותה מתיבת נוח".

על התענוג הזה שילמו בני הזוג ג'נקינסון 36 ליש"ט. בראיון למגזין METRO  הם סיפרו כי מאוחר
יותר ראו שמכרטיס האשראי שלהם נגבו 100 ליש"ט בירור קצר העלה שהם נקנסו על פרסום הביקורת השלילית באינטרנט.

מלון ברודווי שלא טורח כנראה להחליף את השטיחים שלו טרח להכניס סעיף מיוחד בחוזה עליו חותמים אורחי המלון, חותמים וכמובן לא קוראים. "למרות העובדה שהלקוחות שלנו אוהבים את המלון ואפילו חוזרים אליו שוב ושוב, החברים שלך והמשפחה שלך אולי לא תאהבו את המלון. על כל ביקורת רעה  שתשאירו בכל אתר אינטרנט מנהל הקבוצה יהיה רשאי לגבות עד 100 ליש"ט לביקורת". הג'נקינסונים יצאו בזול, הם שילמו רק 64 ליש"ט.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק