החנות שמוכרת לכם מהדורות מיוחדות של ג'יפה
הבגדים האלה נראים לכם כמו גיבוב סמרטוטי של סגנונות? כנראה כבר חגגתם יום הולדת 30. נעמי גוטקינד גולן יצאה לבחון את הקולקציה של רשת חנויות ג'יפה וגילתה שג'יפה יכולה להיות עסק יקר
היכן לדעתכם תחושו בצורה הכי חריפה את פער הדורות, אם עברתם את גיל שלושים? לא בפאבים ולא במועדונים, אלא ברשת חנויות ג'יפה, ובמיוחד בסניף הדגל הסמוך למפגש הרחובות מרכז בעלי מלאכה, שינקין והמלך ג'ורג בתל אביב. אופנת הרחוב, שמי שלא בקיא בגינוניה מתקשה להבין או להגדיר, היא כאן הבון טון. מה שבעיני קשישים בני ארבעים פלוס נראה כגיבוב סמרטוטי של סגנונות, הדפסים וצבעים ללא כל מתאם – ובמילה אחרת, ג'יפה, הוא כאן היפה האולטימטיבי.
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

יפה אולטימטיבי? ג'יפה
יחצ
האירוניה כפולה שכן השם (ג'יפה = זבל), של אופנת הרחוב הזו, שמזכיר את טרנד "חבורת הזבל" של פעם, ומסמל בעיטה מכוונת בכל מה שיפה בעיני ממסד ההורים - לא באמת עולה כמו ג'יפה. להיפך: מיטב המותגים הבינלאומיים מייצרים את הביגוד המגובב, וגובים עבור כל פריט סכומים המטפסים למאות שקלים. דמיינו ג'אנק פוד שהתחפש לאופנה. זה לא אומר שמדובר בכיעור, שהרי היופי נקבע בעיני המתבונן, זה כן אומר שדיירי רחוב אמתיים לא יכולים להרשות לעצמם להתלבש באופנת הרחוב הזו, המיובאת במהדורות מצומצמות. היא מכוונת לבני תפנוקים של המעמד הבורגני או לנוער פחות אמיד המשקיע בהם את מיטב דמי הכיס ורווחי עבודות החופש הגדול שלו.
הממציא של JIFFA אלכס גייכמן, היזם, ההוגה, המעצב, הבעלים והמנכ"ל, מבטיח שמהרגע הראשון מי שנכנס לסניף ברשת שלו ייכנס לאווירה או לווייב. הרצפה מכוסה בצפיפות באיורים דמויי קומיקס. הקירות מכוסים בצפיפות במה שנראה כמו גרפיטי בצהוב וירוק. גם התקרה מצוירת. וכאשר מתאוששים, מתחילים לקלוט את הבגדים והאביזרים המונחים על פגושים מפורקים של מכוניות או ענפי גזע עץ כרות, ומבינים שהם ההיפך הגמור מהנורמות האסטטיות המוכרות.

היפך הנורמות המוכרות. ג'יפה
יחצ
גייכמן מסביר שכל נעל וחולצה מ-40 המותגים שניתן למצוא אצלו (כולל אדידס, ג'ורדן, ואנס, נייק, אולסטאר, טימברלנד, ג'אנספורט, איסטפאק ואחרים), הוא מלקט אישית בנסיעותיו, בתנאי שיש להם מאפיינים בלעדיים. והוא מביא מהם לארץ במספרים מצומצמים. לפעמים רק פריט אחד של כובע או תיק. בין היתר נעליים גבוהות זהובות עם לשונית בצורת כלבלב, נעליים מאוירות מבחוץ בצורת עצמות השלד של כף הרגל, מכנסיים מכוסים בציורי קומיקס, מכוסות בצפיפות במה שנראה כמו קעקועים (ורצוי שהזרועות היוצאות משרווליהן מכוסות בקעקועים גם הן), גופיות עם איורי אופנה או דיוקנאות של כוכבי היפ הופ, סקייטבורד וגלישה. כובעי מצחייה עם מצחייה גדולה, ישרה ונוקשה, שמסתבר שהיא היום אביזר חובה אצל כל פאשיניסט, תיקים וילקוטים עם הדפסים מדהימים, חלקם דמויי פיקסלים מעולם המחשוב, ובקיצור, פריטים שתפקידם לזכות את מי שלובש או נועל או חובש אותם בקריאות "וואו" או ב"לייקים" כאשר הם מעלים סלפי לאינסטגרם.

אחד מכל אחד. ג'יפה
יחצ
ג'יפה הייתה הרשת הראשונה שייבאה לפני כמה שנים את נעלי הסניקרס המוגבהות על פלטפורמה, והסניקרס עם עקב פנימי המעניקות תחושה של הליכה על נעלי עקב גם כשבחוץ העקב נראה שטוח. לשאלה איזה גילאים נכנסים אליו, עונה גייכמן: בני 13 עד מקסימום 30. ולשאלה מהם טווחי המחירים אצלו הוא אומר, 100-200 עד אלף שקלים, כאשר הממוצע הוא 300-400.

זה רק נראה זול. ג'יפה
יחצ
ההתחלה הצנועה של אלכס גייכמן הייתה בפסאג' דיזנגוף בכוך זעיר, ממנו יצא לחנות בבוגרשוב. כששוחרי אופנת הרחוב גילו את האיש המייבא עבורם את הצעקות האחרונות של אופנת הרחוב האמריקנית, הוא התרחב לקינג ג'ורג והיום ניתן למצוא את הבגדים האלה גם בקניון הגדול בפתח תקווה ובקניון הזהב בראשון לציון. זה מה שקורה לג'יפה שהנוער חפץ ביקרה וכמעט עולה את משקלה בזהב.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg