'גדולה מדי'? הדוגמנית שנדחתה זכתה בג'וב חלומי
איסקרה לורנס החליטה לאחר שנדחתה בידי סוכנות הדוגמנות שלה, "לא לשנות את הגוף שלי, אלא את התעשייה". באופן מדהים, היא נבחרה להוביל את אחד מבתי ההלבשה התחתונה המצליחים בעולם
איסקרה לורנס, דוגמנית בריטית, קיבלה את עבודת החלומות שלה: מובילת מותג ההלבשה התחתונה של "אמריקן איגל". אולי מדובר בצעד מוצלח באופן יחסי בקריירה של דוגמנית מצליחה, אך עבור לורנס מדובר בהחלט באירוע דרמטי: הדוגמנית, בת ה-25 כיום, נדחתה על ידי סוכנות הדוגמנות שלה בגיל 16, כשנאמר לה שהירכיים שלה "גדולות מדי". וביתר פירוט, הם היו בהיקף של יותר מ-90 ס"מ, כשמה ש"נדרש" עבור דוגמניות בגילה היה 86 ס"מ. בהמשך, היא לא התקבלה כדוגמנית מידות גדולות, משום שהיא הייתה "קטנה מדי" עבור התפקיד.• כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
לורנס מדגימה איך ליהנות מהחיים:
אלא שבפרואר האחרון הכריזה רשת ההלבשה האמריקאית "אמריקן איגל", המחזיקה חנויות ב-17 מדינות - כולל בישראל, שלורנס תהיה הדוגמנית המובילה (Role Model) של מותג ההלבשה התחתונה שלה לצעירות - Aerie. ואכן, לפני שלושה ימים פורסמה בעמוד האינסטגרם של Aerie תמונתה של לורנס בביקיני, שצולמה כחלק פתיחת עונת הקיץ של המותג.
כיום לורנס נחשבת לפנים המזוהות עם המותג הבועט, שמכירותיו צמחו בעקבות ההחלטה להתמקד ב"נשים אמיתיות" ופחות בדוגמניות רזות ומרוטשות. כיום הוא נחשב למתחרה העיקרי של מותג ההלבשה התחתונה האלמותי "ויקטוריה סיקרט". לורנס מככבת בקמפיינים רבים להלבשה תחתונה ובגדי ים עבור המותג, וכן עורכת מסעות בקולג'ים ברחבי ארה"ב לצורך קידום יחסי הציבור שלו.

"רציתי ממש להיות חלק מהקמפיין הזה, בגלל שאמרו לי שאני לא טובה מספיק, ולעולם לא אצליח להיות", היא מספרת תוך כדי דמעות, בווידאו שקידם את הקמפיין החדש. "ואז, ב-Aerie אמרו לי שאני יפה בגלל מי שאני".
"גיליתי בערך בגיל 18 שבמקום לשנות את הגוף שלי כדי שיתאים למידות זעירות שהוכנו מראש, אני צריכה לשנות את התעשייה", היא מוסיפה ומכריזה על שאיפותיה היומרניות. בחשבון האינסטגרם שלה, שנסק וחצה את רף מיליון העוקבים במקביל להתקדמות הקריירה המפתיעה שלה, היא מפרסמת תמונות שלה ללא פוטושופ. היא גם הקימה אתר בשם RunwayRiot שבו היא מפרסמת תמונות דומות. "רציתי לחגוג את הנוכחות שלנו - נשים עם קימורים שמעוניינות להיות בסטייל בדיוק כמו כל אחת".
ב-2014 החליטה "אמריקן איגל" על פרסום קמפיינים של דוגמניות שלא עברו "ריטוש" בפוטושופ. באותו זמן, השתתפה לורנס בקמפיין של דוגמניות שהצטלמו ללא פוטושופ ללוח שנה, כדי לעודד מודעות לסרטן צווארי. ב-215 התרחש הבלתי נמנע, ונחתם השידוך המוצלח בין החברה לדוגמנית, כשלורנס הצטרפה לצוות הדוגמניות של החברה.
לפני תשעה חודשים היא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה את תמונתה בביקיני, וכתבה שהיא משוויצה ב"רצועות הטייגר" שלה - הלא הם פסי הצלוליטיס שנראו על ישבנה. התמונה זכתה לעשרות אלפי לייקים ותגובות מחמיאות, שפרגנו ללורנס שכתבה: "זה הגוף שלי, ולא ביקשתי שיטשטשו אותו".
לורנס החלה לדגמן כשהייתה בת 13, כשאמה הכניסה אותה לתחרות יופי של מגזין האופנה Elle, והפכה ל"נערת Elle". בריאיון ל"האפינגטון פוסט" סיפרה לורנס כי לפני כן היא הייתה שחיינית, ולדבריה זה עזר לה "לפתח מערכת יחסים בריאה עם אוכל".
"אני עובדת כדי להיות גרסה יותר טובה של מי שאני, ומתאמנת כדי להיות חזקה ובריאה". לדבריה, היא לא עשתה דיאטה מזה 6 שנים, ומצאה שזה עושה אותה "שמחה יותר" כשהיא לא סופרת קלוריות. במקום זה היא מתמקדת בלעשות "בחירות בריאות", ומתאמנת מספר פעמים בשבוע. באתר "האפיגנטון פוסט" פרגנו ללורנס בכתבה תחת הכותרת "12 סיבות לאהוב את איסקרה לורנס", והוסיפו את הסיבה: "בגלל שהיא אמרה את המשפט 'אני מתאמנת כדי להרגיש חזקה, וגם כדי שאוכל לאכול עוגת בראוניס טעימה ממש".
"אני שונאת את תעשיית הדיאטות, אני חושבת שהיא מושחתת", אמרה לורנס. אלו משפטים מוכרים, אך הם בהחלט משמעותיים הרבה יותר כשהם באים מצידה של מי שנבחרה להיות דוגמנית הלבשה תחתונה של אחד המותגים המצליחים בארה"ב.
לורנס המרבה להעלות תמונות שלה בביקיני, אומרת שהיא לא עושה זאת כדי להיראות "סקסית", אלא כדי "להראות את הגוף שלנו". אני רק מנסה להראות 'גוף' - אנחנו צריכים לראות ולהראות אותו. אין שום דבר לא טוב בזה. הנערות הצעירות האלו רק רוצות לראות מישהו נורמלי. אני מאוד נורמלית".
לדבריה, היא קיבלה תגובות חיוביות רבות, בעיקר מאימהות של הנערות הצעירות שלהם היא מפרסמת. המטרה הסופית שלה, היא אמרה, היא להעצים נשים "להשאיר רושם בל יימחה ומורשת."
זו דוגמנית? לורנס מראה מה היא שווה:
ג'ניפר פויל, נשיא המותג הגלובלי של Aerie, יצאה בהצהרה: "Aerie עוסק בקבלה וחוגג את האני האמיתי שלך; איסקרה מגלם את המנטרה שלנו ומאתגר את המוסכמות הקונבצנליוליות באמצעות יופייה הייחודי והאישיות התוססת שלה. אנו נרגשים להביא אותה לקדמת הקמפיינים שלנו".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg