מנכ"ל טינדר חושף: כך תגדילו את הסיכויים שלכם
הגיע הזמן להיפטר מתמונת הפרופיל הסתמית על רקע השקיעה: מנכ"ל אפליקציית ההכרויות חשף מה הן התמונות שזוכות להצלחה הרבה ביותר – ואיזה סוג של תמונות ממש לא כדאי לכם לפרסם
רשומים לכל אתרי ההכרויות ושום דבר לא הולך? לא מצליחים למצוא התאמות גם בטינדר? ובכן, ייתכן שנמצא הפתרון עבורכם: מנכ"ל האפליקציה המצליחה חשף נתונים אודות תמונות הפרופיל הכי מוצלחות - והסביר איזה סוג של תמונות זוכות לפופולריות הרבה ביותר בקרב המשתמשים.עוד כותרות ב-nrg:
- בוטה: קליפ של ריהאנה ליום המריחואנה
- צעד אחר צעד: מדוע פרץ העימות בישיבת הקבינט?
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
"הנתונים מראים את הדבר הבא: כשהתמונה מבטאת משהו בנוגע לתחומי העניין של המשתמש - כמו סוג מסוים של ספורט שהוא עוסק בו - כשהיא מראה משהו שקשור לאישיות שלו, היא מצליחה יותר בקרב משתמשים אחרים", אמר המנכ"ל שון ראד.

תמונות ראש - אאוט, תמונות טיולים - אין. המחשה
צילום: שאטרסטוק
לדברי ראד, "המשמעות של הצלחה היא שאותו משתמש זוכה ליותר התאמות. לכן אני תמיד מייעץ לאנשים להיות הם עצמם".
אם לשמוע בקולו של ראד, כנראה שהגיע הזמן להחליף את התמונה הסתמית על רקע השקיעה או עם אמא במסעדה, בתמונה שמבטאת קצת יותר אישיות: בין אם מדובר בתמונה מטיול, צילום עם חיית המחמד שלכם - או אפילו תמונה של אוסף הבולים שהחבאתם תמיד, וכעת מסתבר שבכלל לא הייתם צריכים להתבייש בו.

מקווים שזו לא תמונת הפרופיל שלו. כריסטיאנו רונאלדו מדגמן - המחשה
צילום: גטי אימג'ס
ומאיזה תמונות כדאי להימנע? בנוסף להמלצות, ראד גם הזהיר מפני סוג התמונות שבהן לא מומלץ לבחור. "פוזת הדוגמן או הדוגמנית אף פעם לא עובדת", טען המנכ"ל, למרבה ההפתעה. "תמונות שמראות איך אתם נראים, בסביבה בה אתם חיים ולצד תחומי העניין שלכם - הן אלו שעובדות".
לדברי ראד, סוג נוסף של תמונות שכדאי להימנע מהן הן תמונות הראש ה"משעממות" וכן תמונות עם חבורה גדולה של חברים - משום שחלק גדול מהמשתמשים חסרי סבלנות, ולא יטרחו לחפש מי מבין הפרצופים שמולם הוא המשתמש שהעלה את התמונה. נו, למה אתם מחכים? תגידו צ'יז.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg