עם ובלי משקפיים: עם מי מתחילים יותר בטינדר?
דוגמנית בריטית החליטה לבדוק אם הרכבת משקפיים תגרום לה להיות פופולרית פחות בקרב בני המין השני: היא פתחה שני פרופילים זהים - אך לאחד מהם העלתה תמונות ממושקפות, ובשני הצטלמה ללא משקפיים. ומה היו התוצאות?
כל מי שמשתמש באתרי ובאפליקציות הכרויות יודע את הכלל הבסיסי ביותר: רושם ראשוני הוא חשוב – ולכן יש חשיבות מכרעת לתמונות שאתם מעלים לפרופיל שלכם.אבל האם סוג מסוים של גולשים יכולים להיות אטרקטיביים יותר מאחרים? דוגמנית בריטית בת 19 החליטה לבחון את הסוגיה הזו – וליתר דיוק, בי בורידג' החליטה לבדוק האם משתמשים שמצולמים ללא משקפיים יהיו פופולריים יותר ממשתמשים ממושקפים.

למי מהן הייתם פונים? ג'י עם ובלי המשקפיים
ג'י בורידג'
לצורך הניסוי, בי בורידג' פתחה שני חשבונות טינדר: אחד בו היא מצולמת רק במשקפיים, והשני בו היא מצולמת ללא משקפיים. מעבר לכך היו החשבונות זהים, על מנת לבדוק כיצד ישפיעו המשקפיים על הצלחתה בקרב בני המין השני.
וכפי שאפשר לנחש, התוצאות היו עגומות: משקפיים אמנם היוו נושא להתמקד בו בתחילת השיחה – אלא שבסופו של דבר יותר גולשים הביעו עניין רומנטי אמיתי בבורידג' נטולת המשקפיים.

איזו גרסה עדיפה? ג'י עם ובלי המשקפיים
ג'י בורידג'
בורידג' ערכה את הניסוי לצד דוגמן נוסף בשם מקס לוהאן, שפתח גם הוא שני פרופילים. לאחר הניסוי סיפרו השניים כי גילו שהפרופילים נטולי המשקפיים זכו להצלחה גדולה ב-10% לעומת הפרופילים עם המשקפיים.
לאחר שאספו את הנתונים, התברר כי לשני הפרופילים הממושקפים יחד נמצאו 255 התאמות – לעומת 273 התאמות לפרופילים ללא המשקפיים. כמו כן נותחו ההודעות שנשלחו אל השניים – והתברר כי יותר גולשים הביעו עניין רומנטי בפרופילים ללא המשקפיים.

הבדל משמעותי? ג'י עם ובלי המשקפיים
בורידג'
בסוף הניסוי, שנערך בחסות רשת משקפיים מקומית, אמרה בורידג': "מעולם לא השתמשתי באפליקציות הכרויות בעצמי, כך שזה סיקרן אותי מאוד לראות מה יקרה", אמרה. "לא דמיינתי שזה יגרום להבדל כל כך גדול בתקופה הזו".
חשוב לציין כי מבין שלוש הערים בהם פעלו הפרופילים – לונדון, מנצ'סטר וגלזגו – בגלזגו דווקא הפרופילים הממושקפים זכו לפופולריות, והצליחו ב-7% יותר לעומת הפרופילים ללא המשקפיים.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg