גוגל השקיעו מיליונים במוצר - וגילו את האמת כשיצא לשוק
ג'וסירו הסתמן כמוצר מהפכני בשוק המיצים, אבל בדיקה פשוטה הוכיחה שהמשקיעים בעמק הסיליקון היוקרתי - נפלו בפח
המכשיר ג'ויסרו (juicero) בשווי 400 דולר היה אמור "להפוך שקיות המלאות בחתיכות פרי וירק – למשקה סחוט טרי". אולם סרטון שהועלה לרשת חושף כי אין צורך במכשיר היקר כדי להפוך תכולת השקית למיץ, כפי שפורסם באתר בלומברג.לפי המתואר בסרטון, מתברר כי ניתן לסחוט את השקיות המיוחדות בידיים בלבד וכלל אין צורך במכשיר המשוכלל, שתחילה עלה 699 דולר וכעת מוצע במחיר של 400 דולר בלבד. עורכי האתר שיצרו את הסרטון, אמרו כי הם גילו שאפשר לסחוט בידיים את המיץ באותה המהירות שהמכונה עושה זאת – ובמקרים מסוימים אפילו מהר יותר.
מייסד החברה, דאג אוונס, הכריז כי המכונה מפעילה לחץ של 4 טון: "כוח שיכול להרים שתי מכוניות ספורט". תאגיד הענק גוגל ומשקיעים נוספים מעמק הסיליקון השקיעו במוצר, שהוצג להם ללא אב טיפוס, כ-120 מיליון דולר.

ג'ויסרו
צילום: צילום מסך
אחרי שהמכשיר יצא לשוק, החלו הבעיות לצוץ. כמה מהמשקיעים גילו כי יש חלופה זולה ופשוטה יותר לסחוט את המיץ – בידיים חשופות. 2 מהמשקיעים טענו שהמכשיר הסופי גדול יותר ממה שהוצג להם, ושהם נדהמו לגלות שהלקוחות משיגים תוצאות דומות בלי לקנות את המוצר.
מחברה סרבו לספק תגובה רשמית. אדם שמקורב למנהלי החברה טען כי המנהלים מודעים לכך שאפשר לסחוט את השקיות בידיים, אבל הלקוחות יעדיפו לרוב להשתמש במכונה כי כך התהליך עקבי יותר ומבולגן פחות.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg