שיא החוצפה: המושב של בן ה-3 נלקח לטובת נוסע שקנה כרטיס "סטנד ביי"
שירלי ימאוצ'י ובנה בן השנתיים נאלצו לסבול טיסה של שלוש וחצי שעות על אותו המושב, זאת לאחר שחברת התעופה החליטה לקחת את מושבו של הילד לטובת נוסע ברשימת ההמתנה
שירלי ימאוצ'י, מורה בהוואי, סיפרה כי היא ובנה ששוקל 11 ק"ג, נאלצו לחלוק יחד את אותו המושב במטוס. הדיילת טענה כי כרטיס הטיסה שאותו שירלי רכשה ב-1000 דולר, שלושה חודשים קודם לכן - הועבר לאדם אחר מרשימת ההמתנה.
ימאוצי' מספרת שאת כרטיסי הטיסה רכשה לצורך ועידת מורים בבוסטון. מכיוון שילדים מעל גיל שנתיים נדרשים לשלם על מושב, היא רכשה עבור בנה טזיו כרטיס במחיר מלא מחברת יונייטד איירליינס. למרבה הזעזוע, הנוסע שקיבל את מושבו של הילד שילם בסך הכל 75 דולר עבור כרטיס ה"סטנד ביי", כפי שפורסם באתר הדיילי מיל.

הבעיה החלה כאשר האדם שרכש את הכרטיס הזול, התעקש לשבת במושב של טזיו, למרות ששירלי הציגה לו את שני הכרטיסים שרכשה. כשהמשיך לשבת, פנתה שירלי לדיילת בבקשה לעזרה, אך היא משכה בכתפה, אמרה שהטיסה מלאה – והסתלקה.
"הייתי צריכה לשים את הבן שלי על הברכיים. הוא חצי מהגובה שלי. זה היה ממש סיוט, זרוע שמאל שלי נדחקה אל הקיר, איבדתי את התחושה ברגליים", סיפרה.
שירלי הוסיפה שבעקבות האירועים האלימים בחברת יונייטד איירליינס שפורסמו בכל העולם, היא חששה להתלונן ולעשות מהומה: "פחדתי מאוד, לא רצתי שהדברים האלה יקרו גם לי. אני נוסעת עם התינוק שלי, לא רציתי שמישהו מאיתנו ייפגע".
כשירדה יחד עם בנה מהמטוס, ניגשה אל דלפק שירות הלוקחות אך שם נאמר לה שלא תוכל לקבל החזר כספי על כרטיס הטיסה. נציגי חברת התעופה טענו שהכרטיס של בנה לא נוצל ולכן אין מקום לפיצוי.
רק חמישה ימים לאחר התקרית המביכה, חברת התעופה יצרה קשר עם שירלי והתנצלה. דובר מטעמם אמר כי דיילי הקרקע של החברה לא סרקו את כרטיס העלייה וזה מה שיצר את הבעיה. "אנו מתנצלים על התקרית ומחזירים את כרטיס הטיסה עם שוברי נסיעות כפיצוי. נעבוד יחד עם הצוות כדי שדבר כזה לא יקרה שוב", מסרה החברה.