 |
מה לא אמרו על הקמפיין החדש, והחלפת הלוגו, של פלאפון. אמרו שזה ילדותי, שזה מיותר, שהלוגו מזכיר איבר גברי רופס. מצאו חברת סלולר מברזיל עם לוגו דומה, ואפילו השפן של פלייבוי החליט שהלוגו החדש מדי דומה לו (אנחנו מתקשים לראות את הדמיון). אבל הסימן הכי בולט להצלחה, זה כשבמיילים מתחילה להסתובב עליך פרודיה נשכנית. כזו היא הפרודיה שהופיעה בדומיין הישראלי designer.co.il, ששייך בדרך כלל לאיל שחר, ממייסדי מנטיס- אחת החברות המוצלחות בישראל לעיצוב גראפי באינטרנט (ולא רק). באתר עצמו, אגב, אין כרגע לינק לפרודיה. אולי בגלל שעוד לא הספיקו, ואולי כי הבחור לא רוצה ללכת מכות עם פלאפון. אנחנו יכולים להבין אותו.
לסרטון הפלאש הפרודי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|