ראשי > כיף > ג'אנק מייל > כתבה
בארכיון האתר
לא רק מדברים
אם יש הוכחה ליעילות הקמפיין של פלאפון, היא כמות הפרודיות שהוא מושך
לכתבה הקודמת דפדף בכיף לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/6/2004 14:48
מה לא אמרו על הקמפיין החדש, והחלפת הלוגו, של פלאפון. אמרו שזה ילדותי, שזה מיותר, שהלוגו מזכיר איבר גברי רופס.
 
מצאו חברת סלולר מברזיל עם לוגו דומה, ואפילו השפן של פלייבוי החליט שהלוגו החדש מדי דומה לו (אנחנו מתקשים לראות את הדמיון).
 
אבל הסימן הכי בולט להצלחה, זה כשבמיילים מתחילה להסתובב עליך פרודיה נשכנית.
 
כזו היא הפרודיה שהופיעה בדומיין הישראלי designer.co.il, ששייך בדרך כלל לאיל שחר, ממייסדי מנטיס- אחת החברות המוצלחות בישראל לעיצוב גראפי באינטרנט (ולא רק).
 
באתר עצמו, אגב, אין כרגע לינק לפרודיה. אולי בגלל שעוד לא הספיקו, ואולי כי הבחור לא רוצה ללכת מכות עם פלאפון. אנחנו יכולים להבין אותו.

לסרטון הפלאש הפרודי.
משחקים
  מדד הגולשים
חילופי זוגות
                  20%
יטי איש השלג
                  16.92%
אני כורה
                  6.15%
עוד...

פלייבוי נגד פלאפון


ג'אנק מייל
הופרדו בלידתם  
שיחת טלפון קטלנית  
אופיס 2006  
עוד...