 |
הרעיון מאחורי המשחק "קאסלווניה" קשור איכשהו לטירתו של דרקולה בטרנסלבניה, ובמפלצות שגרות שם. אבל עלילת הרקע באמת פחות חשובה. שימו לב, למשל, לידידותיות של המשחק- שנותן לכם לבחור איזה מקש ישמש אתכם לאיזו פעולה. הרעיון הוא להסתובב בטירה, לגלות בה את כל הפתחים הסודיים (וההפתעות שמחכות בהם) ולהילחם במפלצות השונות שנקרות בדרככם. זה מתחיל קל, וממשיך עד שזה נהיה בלתי אפשרי (ואז הדמות שלכם מתה). הגראפיקה, לעומת זאת, קצת צולעת. נסו בעצמכם, ותגידו לנו מה חשבתם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|