 |
בשיווק יש מונח שלהשיג אותו שווה זהב. קוראים לזה "בולטות"- איך לגרום למוצר שלך לבלוט על רקע שפע מוצרים ופרסומות אחרות. בדרך כלל משיגים את זה על ידי פרובוקציות (שאחר כך נפסלות לשידור), על ידי שימוש בדמויות מפורסמות שבדרך כלל לא משתתפות בפרסומות (נניח מיסטר ביג) או על ידי שימוש בצבע שאף אחד אחר לא משתמש בו (למשל הכחול של פלאפון, בזמן שכולם מפרסמים באדום). הבחור שבתמונה מצא דרך מקורית, וזולה יחסית, להשיג בולטות לשירות שהוא משווק. אנחנו בטוחים שאף אחד שראה את האוטו הזה לא שכח את השרברב שנהג בו... תקליקו על התמונה למעלה כדי להגדיל אותה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|