 |
/images/archive/gallery/118/336.jpg
 |
|
הודעה בשירות לקוחות מקללת את מי שמצלצל |
|
"לא אכפת לנו מכם, ואף פעם לא היה. אנחנו מצפצפים עליכם, ואין לנו כוונה לטפל בתלונות שלכם", לשון ההודעה |
|
|
 | דפדף בכיף |  | |
רויטרס 28/9/2004 10:20 |
|
|
|
|
 |
לקוחות של חברת טלוויזיה בכבלים בבריטניה, שצלצלו למספר של שירות הלקוחות כדי להתלונן על בעיות בשירות, לא האמינו למשמע אוזניהם. רבים היו בטוחים שעובדים עליהם, וחייגו שוב ושוב. אך פעם אחר פעם הם קיבלו את אותה הודעה של מזכירה אלקטרונית, שהיכתה אותם בתדהמה. העיתון הבריטי "סאן" דיווח אתמול כי לקוחות שהתקשרו למספר של שירות הלקוחות שמעו את ההודעה הבאה: "הגעתם לשירות הלקוחות של אן-טי-אל. לא אכפת לנו מכם, ואף פעם לא היה לנו אכפת. אנחנו מצפצפים עליכם, ואין לנו שום כוונה לטפל בתלונות שלכם. אז תתחפפו מפה ותעזבו אותנו בשקט". כמובן שהגירסה הזו של ההודעה, שהתפרסמה בעיתון, מרוככת מאוד. ההודעה עצמה היתה מלאה גם במילים גסות. לדברי ה"סאן", בחברה סבורים שאת ההודעה הזו שתל האקר או עובד ממורמר של החברה. מכל מקום, כעת שוב אפשר לשמוע את ההודעה הרגילה והמנומסת, ודובר החברה התנצל על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוחות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|