ג'סטין ביבר גורם הפסדים: שינוי תסרוקת שעלה 100 אלף דולר
עכשיו נחשף ההפסד של חברת המרצ'נדייז שמייצרת את בובות ג'סטין ביבר. בעקבות שינוי התסרוקת שלו שונו הבובות, וזה עלה מאה אלף דולר
ממש לפני שמלאו לו 17 החליט הזמר שהוא מחליף תסרוקת, וזה היה צעד פתאומי שהותיר את חברת "The Bridge Direct", שהחליטה ליצור בובה בדמותו עם הסמל המסחרי של התסרוקת שלו, מופתעת ונבוכה. כך, על פי ה-CNN.
"דבר ראשון, לא היה לי מושג שהוא הסתפר", אמר ג'יי פורמן, היו"ר של החברה, שזכתה ביוני 2010 ברשיון בלעדי לייצר את בובות ג'סטין ביבר. "שמעתי הרבה צרחות מסביבי ואנשים שרצו פנימה והחוצה ממשרדיהם".
הבובה הייתה אמורה להיות צעצוע היסטרי בשביל החברה בת השנה, שהעסיקה לא מעט אנשים באותו זמן. מנהלי החברה, שהרבה מתוכם עקבו כל הזמן אחרי גוגל כדי לראות ממה הנוער מתלהב הפעם, היו אלה ששמעו ראשונים על התספורת.
"כינסתי את כולם לחדר הישיבות והסתכלנו על כל מיני תמונות של ביבר", סיפר פורמן. "לא היינו בטוחים מה הוא בדיוק עשה בשיער, ואז היה ברור לכולנו שסימן ההיכר שלו נעלם".
התספורת הבלתי צפוייה גרמה לחברה לשנות את קו הייצור של סתיו 2011 כדי להתאים את הבובה לסגנון החדש של ביבר, שינוי של הרגע האחרון, שעכשיו נחשף שעלה 100,000 דולר. "לא רצינו לאכזב את המעריצים עם בובת ג'סטין ביבר שכבר לא נראית כמוהו בדיוק", הוסיף פורמן, "אבל לא יכולנו לעשות הרבה בקשר לזה".
אז למרות שבובת ביבר החדשה שתגיע למדפים בקרוב יהיה עדיין את שיערו הישן של הזמר, להפקת סט הבובות השני כבר יעוצב שיערו בדמות התספורת החדשה.
"האם הייתי מעדיף שג'סטין יתקשר אלי שלושה חודשים לפני שהוא שינה את התסרוקת שלו?" הודה פורמן, "כן. אבל אנחנו יודעים שזה לא היה קורה. אני שמח שהוא לא הלך על תספורת מוהוק. זו הייתה יכולה להיות בעייה אמיתית".
ולמרות שביבר הרס לו את הבובה הראשונה, פורמן אינו נוטר טינה. "אתה לוקח סיכון כשאתה יוצר משהו שמבוסס על סלבריטי", הוא אמר.

הבובה הישנה. הבובה של ג'סטין ביבר
צילום: גטי אימאג'ס

ביבר החדש. ג'סטין ביבר
צילום: גטי אימאג'ס