מעודנת בן זקן: גרסה חדשה ל"מלכת השושנים"

אחרי זכייה בתואר זמרת השנה פעמיים, מכירות של מאות אלפי עותקים מאלבומיה, הצעת הנישואין המתוקשרת של השנה וסולד אאוט בקיסריה, הגיע זמן הקמפיינים. צפו בעדן בן זקן מבצעת מחדש את להיטה הגדול ביותר לסרטון פרסומת חדש, עבורו קיבלה על פי הערכות כ-300 אלף ש"ח

nrg תרבות | 19/6/2017 9:42
תגיות: עדן בן זקן,מלכת השושנים
 
קטעים נוספים

מלכת הקמומיל: בשנתיים האחרונות, הספיקה עדן בן זקן להפוך מפליטת ריאליטי לזמרת עם הכי הרבה צפיות ביוטיוב בארץ, לזכות פעמיים בתואר "זמרת השנה", למלא את קיסריה ולמכור מאות אלפי עותקים משני אלבומיה. לאחרונה אפילו הספיקה הזמרת הצעירה להוציא סינגל ראשון לקראת אלבומה השלישי שיצא בקרוב.

אבל כל זה לא מספיק, עדן בן זקן בדרך גם לכבוש את המסך הקטן ושלטי החוצות עם קמפיין חדש ל"פיוז-טי", מותג התה הקר.

עבור הקמפיין, הקליטה בן זקן את להיטה הגדול "מלכת השושנים" מחדש, בגרסה אקוסטית, מעודנת ושקטה, בהתאמה למוצר החדש שמגיע במתיקות מעודנת. בקליפ המלווה את הקמפיין, בן זקן נראית כאשר היא שכובה ומסביבה רקע פרחוני, המרפרר לסצנה המפורסמת מהסרט "אמריקן ביוטי".

על מנת לצלם את הקליפ, נדרשה הזמרת לשכב יותר משעתיים כמעט בלי לזוז בכלל. בצילומי הקליפ נעשה שימוש ב-300 פרחי קמומיל ו-400 עלים והשמלה עוצבה במיוחד לקליפ לאחר אין ספור סקיצות במשך יותר משבוע עבודה. אבל אל דאגה, כל זה השתלם מאוד. על פי הערכות בענף, קיבלה בן זקן כ-300 אלף ש"ח עבור צילומי הקמפיין. תגידו שזה לא משתלם.
 
צילום: מתוך הקליפ
מלכת הקמומיל תמורת 300 אלף ש''ח. עדן בן זקן צילום: מתוך הקליפ

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

המומלצים

פייסבוק