 | |  | 750 אלף לקוחות אינטרנט מהיר בישראל |  |
|  | |  |  | |  |  | בזק ו-HOT הכריזו היום על מספרי שיא של מנויים לשירותי האינטרנט המהיר שלהן. החברות דיווחו על מספר כולל של 750 אלף מנויים, כשבזק אחראית לחצי מיליון מהם, ו-HOT אחראית ל-250 האלף הנותרים.
כ-70% מכלל הגולשים בישראל גולשים בפס רחב. מדובר בשיעור חדירה מהגבוהים בעולם, ע''פ מחקר של Ernst & Young מאמצע שנת 2003. לשם השוואה: בין סה''כ משקי הבית באנגליה, איטליה, גרמניה וצרפת שיעור החדירה עמד על פחות מ-10%. בארצות הברית – כ-20%, ורק בהונג-קונג ובדרום קוריאה שיעור החדירה היה גבוה מאשר בישראל, שבה מבין סך כל משקי הבית במדינה גולשים היום בפס הרחב כ-35%.
גם פרופיל הגולשים משתנה. סמנכ''ל שיווק ומכירות בבזק, פנינה שנה''ב, אמרה כי האינטרנט המהיר '' הגדיל את שוק גולשי האינטרנט בצורה דרמטית. מספר הגולשים גדל כל הזמן וחלק גדול מהמצטרפים ל-WOW כלל לא גלשו באינטרנט קודם לכן. מדובר במהפכה. אם בתחילת הדרך, רוב המצטרפים היו בני נוער 'משוגעים' על אינטרנט שלחצו על ההורים להצטרף, היום אנחנו מוצאים כי המצטרפים ל-WOW הם משפחות צעירות, סטודנטים, ואנשים מבוגרים''.
מנהל תחום אינטרנט פרטי ב-HOT, ליאב אליאש, הוסיף בהודעה שיצאה בעקבות הכרזת בזק, כי חבילות האינטרנט המהיר הבסיסיות כבר אינן מספיקות לגולש הישראלי המהיר. לדבריו, ''הנתונים מראים כי כ-80% מגולשי האינטרנט המהיר בכלל – בטכנולוגיית הכבלים או ה-ADSL גולשים בחבילת 750 קסל''ש. אולם לאחרונה ניכרת עליה בגולשים הבוחרים להתחבר למהירות של 1.5 קסל''ש''. |  |  |  |  |
|
|  | |