לפני כמה שבועות העלתה מיכל אנסקי תמונה לעמוד האינסטגרם שלה בה היא נראית מאכילה את בתה התינוקת כשהיא לבושה בבגד גוף צמוד ורגליים חשופות לחלוטין. התמונה, כצפוי, גררה גל של תגובות שליליות – היו את אלו שטענו שהיא פרובוקטיבית וכל מטרתה להראות את הגוף החטוב שלה, והיו את אלו שביקרו את השימוש בילדה בקטע שנראה מאוד זול.
כתבות נוספות באתר מקור ראשון:
– איפה הפאנץ': כשההומור של ארץ נהדרת לא עובר מסך
– נוהל שקר: תרבות אמירת האמת במשטרה זקוקה לשינוי
– ורד בורוכובסקי: "ההצלחה בשחייה חנקה אותי במובן מסוים"
אתמול (א') בתוכנית שש עם עודד בן עמי עלתה אנסקי לשידור לקראת פרק של מאסטר שף (ששודר אתמול אחרי החדשות). היא סיפרה על הניתוח שעברה בעקבות השיתוק בפניה, מה היא מכינה לארוחת ערב והתייחסה, בפעם הראשונה, לאותה תמונה מפורסמת. היא סיפרה שהייתה באמצע צילומים לפרסומת ועשתה הפסקה קצרה כדי להאכיל את הילדה. חיפוש מהיר בגוגל הראה שהיא דוברת אמת – באותו יום היא נצפתה בצילומים לפרסומת לפריכיות לבושה בדיוק באותו הבגד. אז מה יש בתמונה הזו שכל כך הפריע לנשים אחרות? כנראה שצרות עין.

לא קל להיראות ככה חודשים ספורים אחרי הלידה. כל אישה שילדה יודעת כמה קשה לחזור לגזרה, כמה משמעת זה דורש וכמה מאבקים. יש כאלו שזה בא להן בקלות ויש כאלו שלא, אבל אין אחת שלא מתמודדת עם זה. אין לי ספק שאם היא הייתה מצטלמת באותו הבגד אבל עם בטן רופסת – כולן היו מוחאות לה כפיים על החיזוק הנשי האותנטי. ודווקא אנסקי, בשונה מרוב כוכבות הרשת והמפורסמות, העלתה בעבר תמונות שבהן רואים את השיתוק שלה, בחרה שלא להסתתר מאחורי פילטרים וכמובן זכתה לאינסוף אהבה. כואב לי שכשהיא מראה פגם כולן מגיבות בהתלהבות אבל כשהיא, עדיין סימנים קלים של שיתוק בפנים, מראה את גזרתה המושלמת קופץ לנשים הפיוז.
זכותה של כל אישה להעלות איזו תמונה שהיא רוצה לאינסטגרם שלה וחובתה של כל אישה אחרת לכבד את זה. התמונה פורסמה במקום שבו מי שרואה אותה בחרה לעשות כן. מי שראתה את התמונה הזו ראתה גם תמונות רבות ושונות של אנסקי, ועם יד על הלב יודעת לומר שיש לאישה הזו עוד כמה דברים בחיים חוץ מגוף רזה.