מאז כניסתו לחיינו, האינסטגרם עבר דרך ארוכה. זה התחיל כרשת ליודעי ח"ן בלבד, שהבינו את הייחוד שלה בהשוואה לרשת החברתית השלטת דאז, פייסבוק. לאט־לאט מעגלי המשתמשים התרחבו, השימוש בה הלך והעמיק, ומקומה בתודעה הציבורית־חברתית הפך למשמעותי לא פחות ואף יותר מפלטפורמות מדיה אחרות. בעידן של היום, שבו כולם (טוב, כמעט כולם) רוצים להיות אושיות רשת, צמח ז'אנר שלם של עמודי אינסטגרם שעוסקים
בשאלה איך להפוך לאושיות אינסטגרם, ואיך למקד, לייחד ולהעשיר את התוכן בעמוד שלכם כדי להגיע למטרה הנכספת: כמה שיותר עוקבים. ואז עוד קצת.
01
פתרו בעיות לעוקבים כדי לתת להם סיבה טובה וערך מוסף למעקב אחריכם.
02
אינסטגרם עסקי צריך להכיל 80% תכנים מקצועיים ו־20% תכנים אישיים.
03
סטיקר של מיקום יוסיף חשיפה לסטורי שלכם.
04
בתקופת המעבר מעמוד אינסטגרם פרטי לעמוד תוכן מאבדים עוקבים, אבל זה סימן טוב שהעמוד התחיל להיות ייעודי לתוכן ספציפי.
05
עוררו פעילות ומעורבות של העוקבים: שאלות פתוחות וסקרים בסטורי ובפוסטים יעודדו את האלגוריתם לחשוף אתכם יותר.
06
תהיו נדיבים בלייקים ובתגובות על כל תגובה שקיבלתם לפוסט שלכם. העוקבים יקבלו התראה על כך, וייכנסו שוב לעמוד שלכם.
07
הקפידו להעלות סטוריז. הם יוצרים את החיבור היומיומי לעוקבים, ומאפשרים הצצה אנושית לאדם שמאחורי החשבון.
08
אחידות בתמונות בפיד תייצר רושם ראשוני טוב ולבחירה של הצופים לעקוב אחריכם.
09כמו בכל ניהול, צריך לנהל את העמוד באופן עקבי ולדעת למדוד נתונים כדי להבין מה כדאי לפרסם ומה לא.
10
כתוביות התוכן בסטורי יגרום לאנשים לצרוך את התוכן שלכם, גם אם הם צופים בסטוריז בלי סאונד.
11
בסוף כל פוסט הקפידו להוסיף הנעה לפעולה, לגרום לעוקבים לחשוב על התוכן שקראו. "שמרו את הפוסט שלא תשכחו", "עקבו אחריי לעוד טיפים בנושא", "רוצים כזה? לינק בביו".
12הנוסחה המנצחת להאשטגים: 5 האשטגים שמציגים מי אתם (#מעצבת שיער), 10 מי הקהל שלכם (#כלות), 10 מה הם מחפשים (#תסרוקות חתונה), 5 במה עוסק הפוסט (#תסרוקתאסופה).