"אלבום עירוני" של המפיק המוכשר עומר מור, הידוע בשם הבמה שלו איציק פצצתי, הוא האלבום השני והבשל יותר שלו, שיוצא לאחר הצלחת הסרט "העיר הזאת", שפצצתי שיחק בו והפיק את המוזיקה שלו יחד עם עומר עברון (ג'ימבו ג'יי) ועמית אולמן (פדרו גראס). במשך שנים פצצתי הפיק מוזיקה לרביד פלוטניק (נצ'י נצ'), לג'ימבו ג'יי ולפדרו גראס, לאקו, לדג נחש ולעוד רבים וטובים, ועכשיו הוא חוזר לקדמת הבמה ומאפשר לנו ליהנות מקולו המיוחד, המוכר כל כך מהשירים שהשתתף בהם.
שם האלבום מייצג נאמנה את החוויה המוזיקלית. כמו רוחה של עיר, יש שעות שקטות בזריחת השמש שממשיכות אל היום שמתפרץ ברעש ומסתיים שוב בשקט של השקיעה – וכך גם "אלבום עירוני" מספק התנעה, פיצוץ ורגיעה. השירה של פצצתי משתלבת היטב בז'אנרים המגוונים – פאנק, היפ־הופ, נשמה, אר־אנ־בי ומה שביניהם – ומייצר חוויה מוזיקלית נפלאה.
מהרצועה הראשונה באלבום, "קדימה", מתחילה התקדמות אנרגטית, ומ"כולם פה לא מפה" הפאנקי והקצבי ממשיכים לטיול מוזיקלי. המלודיות מתעצמות במה שמתחבר ליצירה נפלאה עם רצועות קצביות ומרימות כמו "שלום הקוסם" המצוין ועד לשירים בעלי אנרגיה רגועה ופנימית יותר, כמו "צעד בצעד" ו"גדול עליי".
באלבום מתארחים כמה אמנים ובהם היוצרת אורית טשומה, המפיק המוזיקלי והראפר כהן, המוזיקאי והמלחין אדם בן־עזרא, המפיק רועי דורון והגיטריסט אוריה ויצטום. פצצתי הפיק לבדו את האלבום – הגיוני בהתחשב בכך שהוא מנגן גיטרה, תופים, קלידים ועוד.
לא ברור אם פצצתי יניח בצד עכשיו את יכולות ההפקה שהצמיחו להיטי ענק כמו "כפרה שלי" של רביד פלוטניק או "עשיתי״ של ג'ימבו ג'יי ושירים נהדרים נוספים, אבל אלבומו השני הוא בהחלט נדבך נוסף באישיות המוזיקלית שלו שככל שתמשיך לצאת לפועל, נרוויח כולנו.