
עוד צמד קולנועי מוצלח הוא הסופרסטארים בראד פיט וג'ורג' קלוני, שמאז "אושן 11" מ־2001 מתחזקים חברות על המסך ומחוצה לו שהפכה למותג בפני עצמו. החיבור בין השניים יצר בסרטיהם המשותפים מין קסם נונשלנטי שקשה לעמוד בפניו, וההשוואה שנוהגים לעשות בינם ובין החיבור המיתולוגי שבין פול ניומן ורוברט רדפורד אומרת את הכול. זו הסיבה היחידה שאפל טי.וי היו מוכנים לשפוך 200 מיליון דולר על הפקת "הזאבים", סרטם החדש של השניים בבימויו של ג'ון וואטס (שלושת סרטי "ספיידרמן" של מארוול), במיוחד עבור שירות הסטרימינג שלהם. קלוני מגלם "פיקסר" מקצועי: אתם יודעים, טיפוס רגוע ומיומן שנקרא לטפל בסיטואציות בעייתיות עבור בעלי ממון, שמוזעק כדי להעלים גופה במלון יוקרה ומגלה שמשום מה מישהו גייס למשימה פיקסר נוסף בגילומו של פיט.
כעת, ייאלצו שני הזאבים הבודדים לשתף פעולה בלילה עמוס מאורעות שרק הולך ומסתבך. התסריט של וואטס מתחיל מצוין כשהוא זורק את גיבוריו המפוקפקים היישר לעניינים ומספק ניצוצות ראשונים של שעשוע שבהחלט מציתים את התיאבון. אלא שמהר מאוד ההרפתקה הלילית הזו מתגלה כרדודה ומדודה מדי, כשהיא מסתמכת לגמרי על הכימיה (הנהדרת) שבין הזאבים אך מספקת להם מעט מדי בשר לנעוץ בו את שיניהם. המאורעות קלישאתיים וחולפים בעצלתיים; האקשן המועט אינו מסעיר דיו; והעלילה לא מצליחה לספק את התחכום המצופה מהז'אנר. גם סיום הסרט מפוספס. וואטס בחר להרים לכוכביו עם הומאז' לסיום האלמותי של "קיד וקאסידי" של ניומן ורדפורד. אלא שסרטו האנמי אינו מרוויח את הפינאלה הזו והיא מותירה בעיקר תחושה שהסרט מסתיים מוקדם מדי, בדיוק בנקודה שבה אמורה הייתה להתחיל המערכה השלישית. עוד לפני עליית "הזאבים" כבר נשמעו דיבורים על אפשרות של סרט המשך. לא בטוח שזה רעיון טוב, אך אם הוא יתממש, אפל מתבקשים לשלוח לוואטס "פיקסר" משלהם לעזרה עם התסריט.